סדנת SCUMPI נגרות ומסגרות אומן.

מטבח כפרי – מטבחים כפריים

 

מטבח כפרי מכניס את הטבע אליכם הביתה

כאשר המטבח מעוצב בסגנון כפרי, הוא הופך להיות למעשה פיסה של הטבע שאתם בוחרים לשלב בתוך הבית ממש. כאשר אנחנו ב- Scumpi מייצרים מטבחים כפריים עבור הלקוחות שלנו, הרעיון הוא להעניק לחדר החשוב הזה תחושה חמימה ואינטימית, באמצעות סטייל וסגנון שלעולם אינם יוצאים מהאופנה. באופן כזה המטבח הופך לחדר שהכי כיף לשהות בו והוא מייצר אינטראקציות משפחתיות נעימות בכל שעה שבה דיירי הבית נכנסים אליו. עיצוב של מטבח כפרי נותן אסוציאציה של חיים בתקופה אחרת, שקטה, בה הטכנולוגיה עוד לא שלטה בכל פיסה מן החיים.

מטבח כפרי - מטבחים כפריים - מטבח כפרי לבן

מטבח כפרי מונחה על ידי סגנון וחומרי גלם שנראה כאילו נלקחו ישירות מן הטבע, כאשר המשמעות היא שימוש נרחב בעץ איכותי ועיצוב בגוונים שקטים יחסית. סגנון כזה של עיצוב מטבחים יכול להתאים, בעצם, לכל פריט נוי, אביזר או ריהוט שאתם רוצים לשלב לאחר מכן במטבח עצמו ומחוצה לו, בשלב של "הלבשת הבית". היתרון הוא שמטבח כפרי על אף האפיון הברור שלו, עדיין מעניק אפשרות לשאר הדברים לבלוט – אם זה מכשירי חשמל כמו מקרר, תנור ופריטים נוספים, שאתם יכולים לרכוש בשלל צבעים לפי טעמכם, מבלי שהמטבח ייראה עמוס מדי.

מטבח כפרי לבן או בגוונים אחרים? הבחירות שלכם שעושות את ההבדל

גוונים בהירים בכל מקום בבית נחשבים ל"מגדילים" מבחינה ויזואלית והם מעניקים אור ונותנים תחושה של ניקיון עיצובי וסטייל רגוע. גם מטבחים כפריים נכנסים תחת הכלל הזה, לכן עיצוב מטבח בסגנון כפרי לאו דווקא אומר שהארונות ייצבעו בגוון חום כהה כפי שרבים חושבים:

כאשר הלקוח רואה בדמיונו את האופן שבו המטבח הכפרי שלו אמור להיראות ומעביר אלינו את החזון שלו, הדבר מסייע לנו ב Scumpi לבנות עבורו את הארונות, המדפים וכל מה שצריך בכדי להביא לידי ביטוי את העיצוב המושלם בעבורו. בשל כך, הלקוחות שלנו יכולים למעשה לבחור מטבח כפרי לבן או בגוונים אחרים שהם בהירים במיוחד, כמו שמנת או צהבהב אפילו, כאשר הסגנון הכפרי יבוא לידי ביטוי בעיצוב עצמו, בגילופים, בידיות ובשילוב החומרים הסופי.

כיצד מתאימים עיצוב של מטבחים כפריים קלאסיים לצרכים של המשפחה המודרנית?

חשוב להתאים את עיצוב המטבח לקצב של החיים המודרניים: בין אם הדיירים בבית, העומדים להשתמש במטבח החדש, הם משפחה מרובת ילדים ובין אם זה זוג צעיר שרק החל את דרכו המשותפת, חשוב להבין כי בעידן המודרני יש דרישה להתאים גם את המטבח לסגנון החיים המהיר. בפועל זה אומר שאנחנו ב Scumpi יודעים כיצד לשלב חדשנות במטבחים שאנחנו מייצרים, באופן שלא ישפיע על המראה הסופי של המטבח.

שילובים שונים של מדפים פנימיים, מגירות נסתרות, טריקה שקטה של דלתות הארונות – הינם חלק מהאופן שבו אנחנו משלבים את הרצון של הלקוחות הרוצים מטבח כפרי מעוצב, בו בעת שהם מעוניינים שהמטבח יהיה פרקטי ו"חכם" כך שיאפשר התנהלות מהירה, אחסון נוח ושימוש מיטבי בכל אחד ואחד מן החלקים ומשטחי העבודה שהוא מכיל.

סגירת תפריט
Call Now Button