סדנת SCUMPI נגרות ומסגרות אומן.

מטבח מודרני – מטבחים מודרניים

 

מטבח מודרני – כשהחדשנות והטכנולוגיה נכנסים לכם למטבח

הקידמה נמצאת בכל מקום, לכן ברור שגם במטבח – אתם תרצו את כל מה שחדש ונראה כאילו נלקח היישר מהעתיד. אנחנו ב Scumpi מייצרים מטבחים מודרניים המאופיינים בקווים נקיים, עם ארונות, מגירות ומדפים המעוצבים בצורה חדשנית והמשלבים חומרים וגוונים ייחודיים. מטבח מודרני חייב להכיל את כל פתרונות האחסון הנדרשים ללקוח, תוך שהוא מאפשר שימוש מיטבי בכל חלק וחלק ממנו בשיא הנוחות ומתוך הקפדה יתרה על העיצוב.

מטבח מודרני - מטבחים מודרניים

על מטבחים מודרניים ומדוע חשוב שהמטבח יעוצב באופן הכי פרקטי שאפשר

קצב התנהלות החיים שלכם בימינו, כבעלי משפחות הבונים את ביתם או המשפצים אותו, שונה מאוד ממה שאפיין את חייהם של ההורים שלכם. הקריירה, הרצון להספיק כמה שיותר דברים במינימום של זמן, השאיפה לספק את הצרכים של כל בני הבית באופן האופטימלי – כל הערכים הללו צריכים לבוא לידי ביטוי באופן שבו הבית שלכם מעוצב, במיוחד במטבח.

מטבח מודרני חייב לשרת במדויק את האופן שבו אתם מבשלים, מטגנים ואופים ולסייע לכם לעשות את כל הפעולות הללו בצורה נוחה, יעילה וגם פשוטה – כזו החוסכת לכם זמן יקר. מלבד רכישת מוצרי חשמל וגאדג'טים שיסייעו לכם בבישולים, המטבח עצמו לפני הכל צריך להעניק את ה"קרקע" הבטוחה והמתאימה ביותר עבור אנשים עם קצב גבוה. אנחנו ב Scumpi מתמחים בייצור מטבחים מעוצבים לפי דרישות הלקוח, לאחר שאנחנו מכירים את צרכיו ואת ההתנהלות המשפחתית בבית בכלל ובמיוחד במטבח.

מאפיינים של מטבחים מודרניים ומדוע לקוחות מעדיפים אותם

לקוחות המבקשים מאיתנו לייצר עבורם מטבח מודרני הם כאלו שמבינים שהבית הוא מקום שצריך להעניק רעננות ואנרגיות בתחילת היום, כמו גם להוות מקום אינטימי ומחבק כאשר היום מסתיים. המטבחים של ב Scumpi הם בעצם הביטוי של אופי הלקוחות שלנו, מה שנראה בשטח בכל חלק שהוא בתוך המטבח שאנו מייצרים, החל ממשטחי העבודה ועד למגירה העליונה ביותר.

הרעיון העומד מאחורי סגנון העיצוב המודרני, הוא לקחת את הטכנולוגיה ולהביא אותה אל השולחן, תרתי משמע: אנחנו משתמשים בחומרי גלם עמידים וחזקים, כאלו המיוצרים לאחר בדיקות איכות מחמירות ונבחרים בקפידה. מטבחים מודרניים חייבים להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות ולהיראות במיטבם, כך שגם בשימוש אינטנסיבי ובישולים אינספור שיתרחשו בתוכו – המטבח עדיין ישמור על איכותו מבלי להתבלות וייראה כאילו זה עתה יצא מהסדנה של Scumpi.

טיפים לבחירת מטבח מודרני שיהיה המדויק עבור המשפחה שלכם

החדשנות בעיצוב מטבחים מודרניים יכולה לבוא לידי ביטוי גם בתכנון ייחודי של חדר המטבח ו"יציאה מהקופסה" בכל הקשור לוויזואליות שלו. עיצוב מטבח קטן לא יהיה שונה לגמרי מתכנון של מטבח בתוך וילה ענקית, אבל כן צריכה להיות התחשבות בממדי המקום והאופן שבו הוא ישתלב עם שאר חלקי הבית. אנחנו ב Scumpi מתמחים בייצור משטחי חציצה ענקיים בעלי כמה "תפקידים" שונים וכן דלתות הזזה גדולות, במציאת ובניית פתרונות אחסון המשלבים טכנולוגיות שונות של סגירת הדלתות והמגירות במינימום השחיקה וכמובן – בחדשנות בנגרות שלנו, על מנת שאתם תקבלו מטבח המתאים לתקופה המודרנית ולכל מה שהעתיד מביא איתו.

סגירת תפריט
Call Now Button