רכישה נכונה לפריטי ריהוט

רכישה נכונה לפריטי ריהוט

כיצד לבצע רכישה נכונה של רהיטים?
בוודאי גם אתם נתקלתם בשאלה במהלך עיצוב הבית או החדר.
הרי יש צורך לרהיט את החלל בפריטי רהוט?
וכיצד ניתן להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה?
המבחר שקיים בשוק כיום הוא כמעט אינסופי.
ניתן לראות רהיטים מעץ, מתכת, פורמייקה, פלסטיק ואפילו רהיטים ממוחזרים,
אך רק כמה מהם יתאימו לכם ואותם אתם צריכים לבחור.
כדי לענות על השאלה המשמעותית הזו, חשוב לזכור שידע הוא כוח בכל תחומי החיים

ולכן לפני חשוב לנסות ולהשיג כמה שיותר ידע לפני תהליך הבחירה.

רכישת רהיטים נכונה – SCUMPI כל התשובות

טופס ההזמנה
חשוב לוודא כי טופס ההזמנה עליו אתם חותמים יהיה מפורט ומדויק ככל האפשר. כדאי להבין כי זהו מסמך המבהיר ומגדיר את הציפיות משני הצדדים של העסקה. מה מעוניין הלקוח לקבל ומה מספק מקום הרכישה. אל תסתפקו באמירות של "יהיה בסדר", אלא דאגו לתעד ולרשום הכול על גבי טופס ההזמנה וממנו לקחת גם עותק.

חומר גלם
חומר הגלם הוא בעצם הבסיס עליו מיוצר כל רהיט. אם תחליטו על רכישת רהיטי עץ תצטרכו להחליט על סוג העץ: אלון, אגוז, וונגה או אפשרות נוספת מבין מגוון נרחב הקיים בשוק. חומר הגלם כולל בהגדרה את גוף הרהיט, המגירות, החזית, תחתיות ואת הציפוי לכל אחד מהם, כך שיש לוודא שאכן בדקתם כל אחד מהם ואתם מודעים לחומרי הגלם והציפוי בכל חלק של הרהיט המוזמן.

הכרת האפשרויות
גם אם תדעו מה הם חומרי הגלם של כל חלק, חשוב לדעת כי לצד כל אפשרות ישנם עשרות אפשרויות היכולות להתאים גם הן. מבחינת חומרי גלם, לצד עץ גושני תוכלו למצוא: סנדוויץ', סיבית, MDF, שבבית ועוד מגוון רחב של הצעות שיכולות להתאים. גם בתחום הציפויים תצטרכו לבחור ולהתאים מבין המגוון של פורניר, פורמייקה, מלמין , צביעה ועוד. כפי שהזכרנו למעלה, ידע הוא כוח ולכן נסו להעמיק גם בנושא תחתיות מגירות וגב הרהיט ועד רמת הפרזול. רק לאחר היכרות עם כל האפשרויות והעומד מאחוריהן תוכלו להיות בטוחים מה הוא הרהיט אותו אתם מזמינים.

התאמה כוללת
כאשר רוכשים רהיטים חשוב לזכור כי הרהיטים הם מכלול העומד ביחד באותו החדר וצריך ליצור הרמוניה משותפת. יכולים להיות מאות רהיטים מיוחדים ויפים, כל אחד בפני עצמו, אך ביחד הם אינם מהווים שילוב נכון ואף עלולים לצרום בעין. לכן, כאשר רוכשים רהיטים חשוב לזכור שמדובר על רכישה כוללת של חלל שלם על הרהיטים שבו.

צבעים
אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת הרהיטים הוא התאמת הצבעים. הצבעים אינם צריכים להיות זהים, וכמובן שלעיתים עדיף שיהיו שונים, אולם צבעוניות יתר עלולה להעמיס על החדר וחד גוניות יכולה להיות משעממת. יש ליצור איזון בין מספר צבעים מתאימים שייצרו בחדר אווירה של התאמה ואסתטיקה בעיניים.

מחיר
בעת רכישת רהיטים חשוב לתכנן מראש את התקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע בחלל אותו אתם מעצבים. לפעמים תראו רהיט אחד שלא תוכלו לוותר עליו ולכן בשאר הרהיטים תצטרכו להתפשר מעט יותר, לכן רצוי לתכנן מראש את ההוצאות ולראות מה אתם צריכים או יכולים להרשות לעצמכם. כדאי לזכור שלעיתים ברהיטים מחיר יכול להצביע על איכות ולכן ישנן פעמים בהן ההוצאה תהיה משתלמת.

יצרן
כאשר אתם רוכשים רהיטים חשוב להסתכל מי היצרן שלהם. פעמים רבות חברה בעלת ניסיון, כושר התפתחות והמצאה ורצון לחדש תוכל להעניק לכם רהיטים טובים יותר מחברות המקובעות על דגמי העבר. בנוסף, על פי דברי היצרן והנתונים שלו תוכלו לראות באלו טכנולוגיות הוא משתמש ומה החזון שלו כלפי הרהיטים אותם הוא מוציא תחת ידיו.

זקוקים לייעוץ וליווי אדריכלי אישי בתכנון ועיצוב חלל הבית או בעיצוב וייצור פריטי ריהוט ייחודיים בהתאמה אישית? צרו קשר, אנחנו ב- SCUMPI נשמח לסייע גם לכם.

Call Now Button