כך תתאימו את המטבח לסגנון עיצוב כפרי בבית

מה זה בכלל אומר עיצוב כפרי או לעצב את הבית בסגנון כפרי? סגנון כפרי הוא שם כולל להרבה דברים קטנים שביחד יוצרים תחושה אמיתית של בית, בית שמחובר לטבע, למה שקורה מסביבו, לחומרים שמגיעים מבחוץ ונכנסים הביתה. אם עיצבתם דירה כפרית ואתם מתלבטים איך להפוך גם את המטבח לכזה שמתחבר לטבע בחוץ ויוצר תחושה ביתית ונינוחה, אנחנו כאן עם כמה טיפים עבורכם. 

עיצוב כפרי – בחירת צבעים 

הסגנון הכפרי לוקח השראה מהנוף שאתם רואים מסביב או מזה שחלמתם ונשמתם בחופשה האחרונה שלכם בכפר. בחירת הצבעים בכל דירה עם עיצוב כפרי מסתמכת על הטבע ולכן כדאי לבחור בצבעי עץ טבעי, ירוק בהיר, שמנת, אפור-חום ולבן. 

לצד הצבעים האלו, משתלבים בעיצוב בסגנון כפרי צבעים כמו צבעי אדמה, כתומים וכחולים, שיכולים לבוא לידי ביטוי בנגיעות קטנות דרך הפריטים המשלימים. לפני שאתם בוחרים את סקאלת הצבעים למטבח, קבלו השראה ממטבחים כפריים דרך פינטרסט או מגזינים של עיצוב. 

 שימוש בחומרים טבעיים

פרקט מעץ מלא בגוון בהיר הוא השידוך המושלם לעיצוב כפרי בבית. החיבור בין חומרים טבעיים כמו עץ ממוחזר ועץ טבעי, מתכות כמו נחושת, אבן טבעית וצמחייה ירוקה ושופעת שמזכירה את הכפר – כל אלו יחד יוצרים אפקט שליו ומרגיע, בדיוק כזה שדירה עם עיצוב כפרי צריכה להעניק למי שגר בה. 

היום אפשר לשלב בתכנון דירה עם עיצוב כפרי פרקט מעץ ממוחזר במראה מחוספס, שמתחבר מצוין למטבח כפרי, או ריצוף מעץ טבעי בהיר אך מלוטש שגם הוא מתכתב עם הסגנון. ארונות המטבח יכולים להשלים את המראה עם חיפויים מעץ. 

עיצוב כפרי – הסוד הוא בפרטים הקטנים

מטבח כפרי נותן כבוד למוצרים שמגיעים מהטבע. קערה יפה מקרמיקה בעבודת יד מלאה בפירות העונה, אגרטל וינטאג' כפרי עם לבנדר ועשבי תיבול שנקטפו מהעציצים במרפסת או מהגינה ליד הבית, וילון תחרה שמאפשר לראות את הנוף, עציצי תבלינים בחלון – כל הדברים האלו הופכים את המטבח לכפרי, גם אם הוא ממוקם בדירה במרכז העיר. 

הסוד הוא בפרטים הקטנים – ליצור חיבורים בין חפצים שונים, להשתמש כמה שיותר בחומרים טבעיים ולהציג במטבח כלים בעבודת יד עם חיספוס שנראה לעין. הפרטים הקטנים האלו מכניסים הרבה מאד קסם למטבח. 

השראה מהמטבחים הכי כפריים בעולם

הייתם מבשלים במטבח פתוח בוילה יפה בטוסקנה? כזו שמשקיפה על כרמים או מטעי זיתים? כנראה שכן ולא הייתם מוכנים לעזוב. גם אם אתם מתגוררים במרכז העיר כאן בישראל, תוכלו ליצור את האפקט הכפרי הזה דרך ליקוט השראות מכל העולם. 

לפני שאתם בוחרים פרקט ומחליטים איך ליצור לעצמכם דירה עם עיצוב כפרי אמיתי, קחו את הזמן לבדוק מה עובד ומה פחות עובד, אילו חומרים משלבים יחד, איזה צבעים עושים לכם נעים מול העיניים ומה מרגיש לכם הכי ביתי והכי רגוע. 

Call Now Button