פרקט עתיק במטבח מודרני, כך תשלבו נכון!

יש משהו מיוחד בחיבור בין הישן והחדש בבית. כורסת סבתא ישנה ששיפצתם עם ריפוד מודרני בסגנון גיאומטרי או מינימליסטי, עציצי בטון מודרניים על מזנון ישן שנצבע מחדש וגם פרקט עתיק שמתחבר עם מטבח מודרני לגמרי. אז איך משלבים בין הדברים ויוצרים משהו חדש שהוא לגמרי שלכם? קבלו מאיתנו כמה טיפים לעיצוב מטבח ישן-חדש ומתחדש.

האיזון הדק בין דרמה לשקט

אחד הדברים שעובדים בשילוב בין ישן וחדש, למשל פרקט עתיק במטבח מודרני, היא התחושה הכללית שהחלל משרה. גם כאשר הפריטים מגיעים מתקופות שונות ומסגנונות שונים, אנחנו רוצים ליצור תחושה הרמונית וזורמת. חשוב להשקיע מחשבה באווירה שאתם רוצים ליצור במטבח – האם הוא דרמטי ועשיר בצבע, האם הוא דווקא מינימליסטי ושקט? 

ההחלטה לאיזה כיוון אתם רוצים ללכת תשפיע גם על בחירת הפרקטים העתיקים למטבח. הפרקט העתיק מגיע בכמה צבעים וטקסטורות, מטקסטורה גסה ומחוספסת של עץ ישן ועד לפרקט ענתיק לבן ובהיר שנצבע מחדש אבל שומר על מראה ישן. 

פרקט – הסוד הוא בחיבור לפריטים הקטנים

לצד המחשבה על תוכנית העיצוב של המטבח, על הארונות והשיש, אי המטבח וריצוף הפרקט ואיך הכל משתלב יחד, חשוב לזכור שהמראה הסופי מתגבש רק כשמתחילים להוסיף את הפריטים הקטנים. כדי לחבר בין עיצוב חדש וישן כדאי לחשוב על פריטי הנוי.

עציץ בסגנון עתיק עם צבע ירוק בגוון אחיד, סירי אמייל ישנים לצד סט כלים לבן ומודרני, כסאות מתכת מודרניים לצד שולחן עץ משופץ מעץ ממוחזר – השילובים הקטנים האלו יוצרים חיבור הדוק וייחודי בין הישן והחדש ומוסיפים הרבה מאד אופי לחלל. 

אל תפחדו להתנסות עם פריטים קטנים, למצוא את החיבורים שהכי עובדים בשבילכם ולשאול את עצמכם בעיקר האם אתם מרגישים בבית. 

צבעים ניטרליים שאפשר לחיות איתם – ודרמה בחפצים ובתוספות

אחד הדברים החשובים בבחירת פרקט עתיק עבור מטבח מודרני היא המחשבה קדימה. חשוב שתרגישו שאתם יכולים לחיות עם המטבח עכשיו, אבל שתוכלו לחיות איתו גם בעוד שנה, שנתיים ועשר שנים. 

בחירה בצבעים ניטרליים יחסית, כאלו שתוכלו לחיות איתם לאורך זמן, הוא הסוד לשילוב נכון לאורך זמן. כך תוכלו תמיד לשנות את המטבח בהתאם לרוח התקופה ולהתפתחות הסטייל האישי שלכם, אבל לשמור על המראה של פרקט עתיק במטבח מודרני. 

את הדרמה והצבע אפשר להכניס לחלל באמצעות פריטים כמו כסאות בר, קערות ועציצים, מפות, וילונות, אביזרי עזר למטבח ועוד. 

החיבור בין פרקט עתיק ובין מטבח מודרני הוא חיבור מושלם, כל עוד יוצרים תחושה הרמונית וזורמת. כדי לעצב מטבח כזה, כדאי לפנות לאנשי מקצוע בעלי ניסיון, לקבל השראה וייעוץ ולבחון כמה אפשרויות עד שתגיעו לשילוב שמתאים לכם

Call Now Button