שדרוג הסלון והמטבח על ידי חפצי נוי מעוצבים

שאנו מדברים על שדרוג הסלון והמטבח חשוב לדעת שהם מהווים את הלב הפועם של הבית ומרבית הפרויקטים מתחילים בעיצוב שלהם. בתהליך זה,  לוקחים בחשבון פרמטרים כמו אילוצי השטח, קומפוזיציה של הרהיטים והחיבור ביניהם על ידי פלטת גוונים נבחרת.
אין ספק שחפצי נוי משחקים תפקיד חשוב בשדרוג הסלון והמטבח ומוסיפים טאץ' ייחודי למרחב. הם מעניקים נגיעה של חמימות, יוצרים טוויסט מעניין ותורמים לאווירה המבוקשת. קיים היצע מסחרר של פריטים וחשוב לבחור את הקו הסגנוני המוביל ואת החפצים הנכונים שיתאימו לכל אזור מבלי להתפשר על איכות. לא יודעים איך להתחיל וכיצד לשדרג? טיפים למבצע עיצוב מנצח.

שדרוג הסלון האווירה מתחילה בפרטים הקטנים


חפצי נוי לבית מהווים את סוד הקסם של כל סלון ומטבח. מפיצי ריח ונרות ארומאטיים למיניהם אחראים על רקיחת הניחוחות בחלל ומוסיפים מאוד לחיזוק האווירה האינטימית כאשר תוכלו להחליט מה גודל הנר, הצבע שלו וכמובן באיזה מארז הוא נמצא כמו מארז זכוכית דקורטיבי והיכן למקם אותו – רצוי במוקדים אסטרטגיים כמו שולחן קפה או שולחנות צד, מדפים ואגרטלים אף הם מוסיפים לאווירה במיוחד אם מייצרים שילוב מעניין בין מגוון חומרים וצבעים – אגרטלים בהירים הבולטים על רקע כהה או אגרטלים המתמזגים עם הגוונים הדומיננטיים בחלל. אפשר למצוא אגרטלים בשלל צורות ליצירת משחקים מעניינים בין העיצובים השונים – אגרטלים בגימור מטאלי במראה עתידני לעומת אגרטלים במרקם מחוספס למי שמחפש חפצי נוי בטקסטורה אחרת. 

לדבר עם הקיר


הקיר הוא אלמנט אדריכלי דומיננטי בבית בעל נוכחות מאסיבית בחלל. קירות יתומים עשויים לייצר מראה קר ומנוכר בבית ולכן, חשוב להפוך את הקיר לאלמנט דקורטיבי באמצעות פריטים דקורטיביים שיוסיפו לו שמחת חיים. תוכלו להצטייד במסגרות מיוחדות לתמונות בשלל גוונים או תבליטים ודוגמאות מעניינות או מראות התורמות לאפקט גודל והארה של המרחב או שעוני קיר פונקציונאליים ואסתטיים כאחד. כדאי להחליט באיזה חלק של הקיר להתמקד – האם להשתמש באלמנט במרכז הקיר, במגוון פריטים התלויים בצפיפות זה לזה או במרווחים האחד מהשני. חשוב שלא להעמיס על הקירות אלא לגייס קיר כוח דומיננטי ולהפוך אותו לסוג של קיר יצירתי או להוסיף פריט או שניים לכל אחד מהקירות כדי לשמור על שפה אחידה וקו מקשר בין קירות הסלון.

להתחבר לטבע


אפילו סלון אורבני או מטבח מודרני בעיר הגדולה יכול להראות כמו צימר או וילה טוסקנית הודות לפיזור של עציצים מעוטרים המביאים נגיעות של ירוק לתוך הסלון. נבחרת העציצים כוללת דגמים מיוחדים ממגוון רחב של חומרי גלם כמו עציצי בטון מודרניים או עציצי מתכת בין אם מדובר בעציצים להצבה על הרצפה או עציצים המיועדים לתלייה, עציצי פליז העומדים על גבי רגליים דקיקות. אפשר לשלב את העציצים בין הרהיטים כמו לצד הספה או על גבי שולחן הקפה ולבחור כמובן את הצמחייה העשירה עמה תרצו לקשט את הסלון.

ויהי אור


לאור יש כוח ועוצמה ביצירת תחושה של גודל ואווריריות וכדאי להתאים את גופי התאורה לגודל הסלון, לבחור שני סוגים של תאורה – היקפית וממוקדת, כאשר תאורה היקפית מייצרת אווירה בעוד תאורה ממוקדת מכוונת לספוט מסוים. בחרו מנורות רצפתיות שמתפקדות כאובייקט ויזואלי מעוצב והן גופי תאורה שולחניים שניתן להעמיד על גבי השולחן ולכוון למקום הנכון מבחינת תאורה. כדאי שהגופים יתאימו לחומרי הגלם הבולטים בסלון כמו פליז, שפופולארי מאוד בסלונים בסגנון מודרני.

חפצי נוי הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הסלון והמטבח ולאחר שבחרתם את הרהיטים ופריטי הטקסטיל, כדאי לחשוב על הדקורציות שישמרו על סדר במרחב ויוסיפו גם טוויסט מעניין לחדרי האירוח המרכזיים של הבית. 

Call Now Button