קניתם מטבח חדש? עכשיו רהטו אותו כמו שצריך

המטבח הוא הלב הפועם של הבית ומרכז הבישול והאירוח והמקום להגשים חלומות. בשנים האחרונות המטבח תופס מקום מרכזי ונפתח לעבר הסלון כאשר בעבודת נגרות בהתאמה אישית ניתן להגיע לתוצאות מרשימות במיוחד. לבחור את הקווים העיצוביים, הצבעוניות המבוקשת, לתכנן אי או בר לפי מידות החלל וצרכי הדיירים וכמובן פתרונות אחסון מתקדמים המשולבים עם מוצרי החשמל הייעודיים.

 

רבים היום מבלים זמן איכות במטבח בין אם בבישול ובין אם בחוויית אירוח ולכן, המראה הכולל והפרקטיות של החלל משחקים תפקיד חשוב. לאחר עיצוב המטבח בסגנון שלכם, הגיע הרגע לבחור את הרהיטים ופריטי העיצוב המשלימים, פינות אוכל יוקרתיות המתמזגות עם האופי השולט במרחב, כיסאות הבר האופנתיים ועוד. המלצות על הפריטים שאסור לשכוח להשלמת המטבח החדש…

פינת האוכל – מלכת האירוח

אין ספק שפינת האוכל מהווה אלמנט דומיננטי ובעל נוכחות מרשימה בכל מטבח בין אם היא ממוקמת במטבח עצמו או נושקת לפתחו, תלוי בתכנון של החלל ובגודלו. חשוב לבחור פינת אוכל שתשרת אתכם לאורך זמן, מחומרים איכותיים ובקו הסגנוני המועדף. אלמנט קריטי בבחירת פינת אוכל קשור במספר הדיירים והסועדים על בסיס יומיומי וכן התאמה לצרכים עתידיים, כמו למשל, אירוח של המשפחה המורחבת בארוחת החג. בדקו שביום יום כל המשפחה יכולה לשבת סביב פינת האוכל ויש מספיק מקום לכולם ושבאירועים מיוחדים ניתן לפתוח ולהרחיב את השולחן.
הצורניות אף היא בעלת השפעה על המראה והפונקציונאליות. שולחן עגול שובר את גבולות החלל ומייצרת תחושה זורמת ומתאים במיוחד לחללים קטנים בעוד שולחן מלבני במיוחד מאסיבי ישתלב טוב יותר בחללים גדולים. חומרי הגלם מגוונים מהעץ הטבעי האצילי בעל המראה המרשים המחמיא מאוד למטבחים כפריים ועד אלומיניום וזכוכית במראה מודרני יותר למטבחים בשיק עכשווי. פלטת זכוכית מוסיפה לקלילות ולאווריריות בשל השקיפות שלה וקחו בחשבון גם את צורת רגלי השולחן האם מדובר ברגל אחת מרכזית מגולפת באומנותיות או בארבע רגליים דקורטיביות וכן בגימור – מבריק או מאט להשגת האפקט המבוקש.
ניתן לבחור שולחנות בגוונים בהירים או בצבע עץ טבעי בו ממש אפשר להבחין בעיני העץ ובעורקים או בשולחנות בגוון אפור אורבני כאשר הצבע יכול להמשיך את הגוון הדומיננטי של המטבח או להפך, לבלוט על רקע הצבע של המטבח.

לכל אי או פינה יש כיסא

אי אפשר להשלים את מראה פינת האוכל או המטבח בלי כיסאות נלווים. ההתאמה בין הכיסא לאי, לבר או לפינת האוכל חשובה ביצירת המראה הכולל וגם בנוחות הישיבה לאורך זמן. כדאי למדוד היטב את גובה הדלפק או פינת האוכל על מנת לבחור כיסאות בגובה המתאימה שלא ידרשו כיפוף או הרמה מאומצת. החליטו האם אלה יהיו כיסאות מרופדים נעימים למגע, עם או בלי משענת גב ואם כן באיזה סוג משענת מדובר האם גם היא מרופדת או נטולת ריפוד בקווים ישרים נקיים או מעוגלים וחובקים. קיימות אופציות שונות לישיבה בין אם כיסאות בריפוד של בד או עור בגוון המנוגד לקונסטרוקציה של הכיסא או בגוון זהה לצבע של השולחן. גם במקרה זה, ניתן למצוא כיסאות ממתכת או כיסאות מגולפים מעץ בשלל עיצובים אריסטוקרטיים או עדכניים.

המזנון שווה המון

תוספת נחמדה למטבח הוא המזנון שמהווה פריט דקורטיבי ופרקטי כאחד. מיועד לצרכים אסתטיים וגם לאחסון של חפצים, לרוב כלי סרוויס, מזכרות, אוספים ואפילו ספרי בישול המעוניינים לשמור בהישג יד. אפשר לחדש מזנון נוסטלגי שעבר במשפחה במשך דורות או לרכוש מזנון עכשווי מתכתי או מעץ בגוון המבוקש בין אם להוסיף טוויסט קצבי בצבע עליז שטרם נראה במטבח או צבע סולידי וסגנון כפרי ביחס ישיר למראה החלל. 

השקיעו במטבח איכותי ובריהוט משלים שיעמוד בסטנדרטים גבוהים וישרת אתכם בנאמנות. 

 

 

 

Call Now Button