לכבוד החגים – סטייל חדש לכל חלקי הבית

אין כמו לרענן את הבית ולהמציא אותו מחדש בלוק ייחודי. תקופת החגים היא הטיימינג האולטימטיבי לעיצוב החללים – קישוטים שעושים הבדל, שדרוג הקירות ופריטי טקסטיל שעוטפים בחום ורכות. מוזמנים לחשוב כיצד להעצים את סביבת המגורים בין אם בגוונים משגעים או מצעים מרהיבים. יש לנו כמה רעיונות לבית מסוגנן במיוחד – צעד אחר צעד מבלי להיקלע לשיפוץ ממושך או להוצאות כספיות גבוהות.

קביעת הסגנון העיצובי


בשלב הראשון חשוב לבחור מה הסגנון העיצובי המועדף עליכם כדי שתוכלו לאמץ את הקו השולט ולהטמיע אותו באזורים שונים ברחבי הבית. האם תבחרו בסגנון המודרני המהוקצע שמאופיין במינימליזם ובקווים ישרים ובניקיון עיצובי או בסגנון הכפרי על שלל הגוונים החמים, חיבור לטבע ולאדמה, מרקמים מחוספסים. אפשר כמובן ללכת על השיק האקלקטי הממזג בין כל העולמות או להקצות סגנון ספציפי לכל חלל. למשל, חדר שינה בסגנון רומנטי, סלון בסגנון אלגנטי מעודן ומטבח בסגנון קלאסי ולהתאים את פריטי העיצוב השונים לפי הסגנון של כל חלל. פרקו את המרכיבים של כל סגנון לפלטת גוונים דומיננטית, קווים, חומרי גלם המזוהים עם אתו סגנון, כדי שתדעו לבחור את העיצובים הנכונים.

הרמוניה או ניגודיות? זו השאלה!


בבחירת הקו הסגנוני שאלו את עצמכם גם האם תעדיפו שכל האלמנטים יתמזגו יחדיו בסינרגיה אחת או שהאקססוריז שתבחרו יבלטו על הרקע הנבחר. למשל, רהיטים מעץ לצד אקססוריז מתכתיים בטאץ' עתידני ובגימור מטאלי או שימוש בבדים טבעיים לצד רהיטים מחומרים מתועשים. חפשו את האיזון בן גוונים כהם לבהירים ובן חומרם עבם למדוקקים, טבעיים וסינטטיים, חושך ואור. השתמשו בגופי תאורה להאיר מוקדים ייחודיים כמו יצירת אמנות, ואזה מסוגננת, שטיח מרשים או אוסף כלשהו.

נגיעה קטנה – אפקט משמעותי


לא תאמינו איך הבית נראה שונה כאשר תוחמים את המרחב באמצעות שטיח מרשים או תולים ווילונות שמוסיפים טאץ' אצילי לחלונות. לטקסטיל השפעה ניכרת על המרחב וכדאי לחשוב על בדים טבעיים שנחשבים לבדים איכותיים ונושמים כמו למשל מוצרי פשתן, במיוחד בבחירה של מעטפת בתור מצעים לחדר השינה שהופכים את המנוחה לפינוק בלתי נגמר. לפשתן יכולת וויסות טמפרטורה כך שהוא נעים למגע גם בימי הקיץ החמים ומקרר גם בימי החורף הקרים, בעל מגע נעים להפליא ופשוט לתחזוקה. מומלץ לבחור מצעים בגוונים בהירים שמביאים עמם הרבה אור ואווריריות לחלל. כדאי לחשוב על כל מקום שזקוק לנגיעה של טקסטיל כמו שולחן שרוט וישן שאפשר להחיות באמצעות מפה עם קישוטים או מגבות מפנקות לחדר הרחצה שמוסיפות זריקה של צבע וגם פרקטיות לאחר טבילה באמבט.

הכתובת שעל הקיר


קירות הבית בעלי נוכחות דומיננטית ואפשר להפוך כל קיר לאלמנט וויזואלי ויצירת אמנות. חפשו תמונות מעניינות שתוכלו למסגר בשלל עיצובים מרשימים, שלטים עם ציטוטים או משפטים מעוררי השראה, שעוני קיר דקורטיביים, מקרמה, עציצים לתלייה המעשירים את הקירות ומייצרים את החיבור בין פנים לחוץ ועם הטבע. גם פתרונות אחסון למיניהם יכולים להיתלות על הקירות בקלילות ויחד עם תוספת מסוגננת לכל קיר לשמור על סדר וארגון – פינוי השטח מפריטים שונים היוצרים עומס וויזואלי. מדפים מתכתיים או מדפי עץ, תלוי בחומרים המועדפים, כוורות מודולאריות. הקירות הם כמו קנבס וכל שצריך זה לעצב אותם מחדש.

הום סטיילינג מתחיל בחשיבה אסטרטגית של עיצוב הבית לפי הקונספט המועדף, הוספת טוויסט טרנדי שיתכתב עם המגמות המובילות בזירת העיצוב ועם זאת, ישרת את האינטרסים ואת הצרכים של הדיירים כך שיהיה להם נעים לחיות בבית. 

 

Call Now Button