3 טיפים לעיצוב המטבח החדש שלכם.

מטבח מעוצב בקו אחיד מעניק לבית מראה מושלם.

עם כל הכבוד לסלון המטבח הביתי הוא המרכז הבלתי מעורער של הבית. האדם הוא מכונה הצורכת דלק בדמות אוכל ובלעדיו לא נוכל לשרוד. המטבח הראשון 

נולד כנראה כאשר נשמרו כלי האבן המשמשים לחיתוך הבשר בצורה מסודרת ליד מדורת השבט עליה היו מבשלים גם את האוכל. לעומת ימי המערות המטבח של היום משמש כאמצאי המקל עלינו גישה להכנה, שמירה וצריכה של מזון. מכיוון שצריכת מזון כל כך חשובה לאדם קיבל המטבח הביתי את המעמדו כמרכז הבית. אנחנו עובדים בשביל לאכול ואוכלים בשביל שיהיה לנו כוח לעבוד וזה מעגל החיים. את המטבח הפרטי שלנו אם כן נרצה לעצב בצורה המתאימה ביותר לאופי שלנו

שינויים רבים ניתן לבצע במטבח אך כולם מתחילים מרעיון, עוברים דרך שלב התכנון ומבוצעים בידי בעלי מקצוע כל אחד לפי תחום עיסוקו. לדוגמא אחד השינויים היותר נפוצים במטבחים הוא פתיחת הקיר המבדיל בין הסלון למטבח לשם הרחבת החלל. כשבאים לבצע עבודה מהסוג הזה כדאי להזעיק חברה שהתמחותה היא חיתוך בטון במסור יהלום. רק חברה המחזיקה כלים מסוג הזה ומתמחה בסוג כזה של עבודות תוכל לבצע בשבילכם את ניסור הקיר בצורה מושלמת. כמובן שלפני ביצוע עבודות כבדות בשלד המבנה חשוב להתייעץ עם מהנדס בניין מוסמך היודע לחשב עומסים  בעקבות שינויים במבנה. הטיפ הראשון אם כך הוא, בחרו בעל מקצוע איכותי לביצוע עבודות השיפוץ.

שינויים עיצוביים זה לא רק הזזת קירות.

שינויים במטבח לא חייבים לכלול עבודות כבדות כמו חיתוך קירות מבטון. שינוי יכול להיות החלפת ארונות המטבח בחדשים. דגש מיוחד כדאי לשים על ידיות הארונות, בחרו ידיות תואמות לפי סוג הכלים או המזון אותו תרצו לאחסן בארון. בחירה כזו מעידה על תחכום. שינוי מעניין נוסף שרבים נוטים לעשותו על מנת לרענן את המטבח הוא החלפת אריחי קרמיקה לכאלו בעלי עיצוב מודרני. אריחי קרמיקה עתיקים ושבורים משווים למטבח ישן וכבד. כיום ניתן למצוא עיצובים מרעננים המעניקים. הרגשה של קלילות בעת הכנת המזון. החלפת אריחים תוכל להמשיך את הקו העיצובי החדש שבחרתם בו עם הארונות.

אי במרכז וצבעים סוגרים את הפינה.

שני דברים נוספים יכולים לשדרג עיצוב של כל מטבח. הראשון הוא כמובן אי. האי הוא אזור מוגבה במרכז המטבח עליו ניתן להכין אוכל גם כן. בכך משמש האי להרחבת שטח הפנים של השיש במטבח. האי משמש גם כמקום אחסון ומעליו ניתן לתלות כלים שונים. הפרט השני שיכול ממש להוסיף למטבח בחירת צבעים נכונה. בחירה של צבעים לקירות, לתקרה ולארונות חשובה ביותר בהשלמת העיצוב. מטבח שהושקעה יעניק תחושה של זרימה בבית. לא משנה אם תבחרו בצבע מיוחד או אי כזה או אחר העיקר שתבחרו בעיצוב שמדבר אליכם.

 

Call Now Button