עיצוב איכותי מתחיל כבר בדלת הכניסה

דלת הכניסה של ביתכם היא פתח לעולם ומלואו. עוד לפני שהדלת נפתחת, נגלית בפני המבקר בביתכם קצת מאישיותכם ומרמזת על מה מסתתר מאחוריה. דלת כניסה מעוצבת תעניק את הרושם הראשוני שתרצו לעורר אצל המתבונן בה. 

עם פתיחת דלת הכניסה יתגלו בפני המבקר חללי הבית השונים אשר העיצוב שלהם נותן ביטוי לאישיותכם. דלתות פנים איכותיות מקבלות תפקיד דומה לתפקידה של דלת הכניסה. הן משתלבות בעיצוב הפנים של חללי הביתה ומגלות לנו קצת על דיירי הבית.

דלתות כניסה כתוספת עיצובית לבית

קיים מגוון עצום של עיצובים לדלתות כניסה והן מיוצרות ממבחר חומרים כמו עץ, אלומיניום ועוד. כל אחד יכול לבחור את העיצוב שעונה לטעמו האישי ולסטייל הכולל של הבית. כאשר חושבים על דלת כניסה צריך לקחת בחשבון, מלבד העיצוב, את גודלו של הפתח ולהזמין דלת שתתאים לפתח גדול, הן מבחינת מידות מדויקות והן מבחינת נוחות השימוש, לדוגמא שלא תהיה כבדה מדי עבור ילדים שמתגוררים בבית.

אלמנט נוסף בעל חשיבות הוא הבטיחות, דלת כניסה צריכה להיות מצוידת במנעול מתאים  להגנה מפריצות ועליה להיות חזקה ועמידה מפני שבירה או טריקות חזקות. 

כהמשך ישיר לדלת הכניסה, דלתות הפנים כאלמנט עיצובי משתלבות בחללים הפנימיים עם הריהוט, הריצוף ויתר האביזרים בבית. 

התכונות של דלתות פנים איכותיות

איכות בדלתות פנים ניכרת בהקפדה על הפרטים הקטנים ועל הפונקציונליות בתכנון והעיצוב, במהלך הייצור ובהתקנה. נמנה מספר פרמטרים מאפיינים לדלתות איכותיות:

  • חומרים איכותיים. דלתות מיוצרות מעץ מלא או עץ מעובד. סוג העץ קובע את המראה והמרקם. לכל חומר איכויות משלו בחירת החומר ממנו עשויה הדלת יקבע את המראה הסופי של הדלת המעוצבת. חשבו על התאמת החומר לעיצוב שבחרתם ולפונקציונליות לטווח ארוך.
  • עמידות. דלתות מיועדות לשימוש ארוך טווח. החומר ממנו עשויה הדלת חייב להיות ברמת איכות גבוהה שתבטיח עמידות לזמן ארוך. חומרים זולים שאינם איכותיים עלולים לגרום בלאי מואץ לדלתות ותוך זמן קצר הן יאבדו את המראה שלהן.
  • בידוד. דלתות פנים איכותיות הן אלה שיבודדו היטב רעשים לא רצויים וישאירו אותם מחוץ לחדר. זו תכונה חשובה בכל חדר, ילדים, שינה, עבודה, תלמידים וסטודנטים. כל אחד זקוק לפינה פרטית ושקטה בביתו. 
  • פונקציונליות. בשיקולי הבחירה שלכם הכניסו שיקול של פונקציונליות ונוחות השימוש.  כדאי שהדלת תהיה נוחה וקלה לפתיחה וסגירה לנוחות המשתמש. בנוסף חשבו על  דלת שקל לנקות ולתחזק אותה.
  • התקנה. דלת היא לא רק עיצוב וחומרים, חלק גדול באיכות הוא אופן ההתקנה. העדיפו חברות שמייצרות ומתקינות, או כאלה שיש להן מומחיות בהתקנת דלתות מהסוג שרכשתם. התקנה רשלנית עלולה לגרום בעתיד לבעיות והתבלות מהירה של הדלת ולעלויות כספיות מיותרות.
  • חדשנות. אנחנו מדברים על עיצוב וחלק בלתי נפרד ממנו הינו נושא החדשנות. חפשו אלמנטים ייחודיים, כאלה שלא ראיתם אצל אחרים. לדוגמה, דלתות פנים פולימר איכותיות עם משקופים מאלומיניום אשר אינם נראים לעין. 

לסיכום, דלתות כניסה ודלתות פנים איכותיות משתלבות ומשלימות את סגנון העיצוב של החללים בביתכם. לא פחות חשובה היא האיכות שלהן הנמדדת בפרמטרים של חומרים, עמידות, פונקציונליות, חדשנות והתקנה איכותית.

בחרו בקפידה את הספקים שאתם עובדים איתם, אל תתפשרו על חומרים ותבצעו השקעה נבונה לטווח ארוך.

Call Now Button