עיצוב מטבח לשפים מקצועיים

עיצובי המטבחים כיום הם מאוד מגוונים מהסגנון הכפרי, המודרני, הייטקיסטי לבן, צבעוני או שילוב של מספר אלמנטים ביחד. מעצבים רבים היום יוצרים מודלים של מטבחים עבור שפים שמתאימים גם לקהל הנרחב המבקש מטבח מעוצב כמו של שף.

מאפייני מטבחי השף

כיום יותר ויותר מעצבים מתכננים את המטבח על פי עיצוב אישי המותאם להעדפות והצרכים של הלקוחות, המטבחים אמורים להתחשב באילוצי השטח  לנישות, לחלונות שבו, האם הלקוח מבקש גישה לסלון? האם הלקוח מבקש אי או לא?

גודל המטבח-מאפיין בולט במטבח שף הוא הצורך בהרבה שטח חופשי והרבה משטחי עבודה בו יוכלו מספר אנשים לעבוד ביחד במטבח בנוחות בזמן העבודה. אפילו בבתים קטנים רבים מעדיפים להקצות שטח נרחב למטבח שיהיה מרווח גדול ובדרך כלל פתוח שידגיש את העובדה וייתן את ההרגשה שהמטבח הוא מרכז הבית של המטבח.

תאי אחסון-חובבי בישול ושפים מעדיפים מטבחים בעלי תאי אחסון גדולים שלוקחים בחשבון שלשפים יש הרבה אבזרי מטבח, רצוי שבמטבח יהיו ארונות מודולריים עם מקומות ייעודיים לאחסון ולתליית סכיני שף, גם אי מספק מקום אחסון נח לכלים הרבים, הוא יכול לבוא עם כיור או כיריים ויכול לשמש גם כפינת אוכל מוגבהת.

המטבח המודרני התעשייתי

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים פיתחו מודעות לעולם הבישול לעובדה זו תרמו תכניות הבישול הרבות ותחרויות הבישול בטלוויזיה, עיצוב המטבח המודרני שואב השראה מהמטבחים המקצועיים בהם השפיים בתוכניות הטלוויזיה מדגימים את מלאכת הבישול. בסוג זה של עיצוב נראה יותר את הצבע המטלי, שימוש בחומרי גלם מתכתיים, חל גידול בביקוש לתנורים ומקררים גדולים. מגמה נוספת במטבחים המודרניים הם פתרונות אחסון סמויים כך שהשיש יישאר נקי וללא כלים, פתרונות אלו כוללים בין השאר גורס אשפה בילד אין, מקררים נסתרים, משטחי עבודה נשלפים, מגירות הנפתחות בטאץ' אחד, מיקסר היורד למקומו בארון בלחיצת כפתור, ברזים נשלפים ועוד, פתרונות פרקטיים ונוחים לשימוש מאפשרים לבשלן לנקות ולסדר אחריו במהירות ולעבור בקלות מתהליך הבישול לאירוח.

המשותף בין שפיים מקצועיים לחובבי הבישול

המשותף בין שפיים מקצועיים לחובבי בישול הוא האהבה לבישול, לחומרי גלם איכותיים, וכלי עבודה מצוינים.

חובבי הבישול רוצים ללמוד טכניקות מקצועיות לבישול, אם בעבר כלי המטבח היו נחלתם של השפיים בלבד היום חובבי הבישול רוכשים במיטב כספם כלי מטבח כמו סכיני מטבח איכותיים, כלי הגשה מיוחדים, מיקסרים מקצועיים וציוד מטבח איכותי כדי להצליח לבשל כמו שף.

Call Now Button