סדנת SCUMPI נגרות ומסגרות אומן.

הסוד לעיצוב מטבח בצורה ייחודית

הסוד לעיצוב מטבח בצורה ייחודית

עיצוב המטבח הוא הרבה יותר מאשר בחירת מוצרי חשמל, ארונות או משטח עבודה. הוא כולל את כל הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול ומכניסים את האישיות הייחודית שלכם לתוך חלל המטבח. הטיפים הבאים יעזרו לכם ליצור מטבח ייחודי, יפה וחלומי שמתפקד בצורה מיטבית ונותן מענה לכל הצרכים שלכם. 

התנסו באריחים מיוחדים

אריחים כוללים דפוס שחוזר על עצמו ולכן הרבה אנשים נוטים לחשוב שדווקא אריחים סולידיים ושקטים הם הבחירה הטובה ביותר עבור מטבחים מעוצבים. אבל בפועל דווקא דפוסים מעניינים ומיוחדים יותר יכולים להשפיע המון על מראה המטבח שלכם. אם אתם מחפשים מראה ייחודי, אינכם צריכים לצאת מגדרכם, השקיעו בבחירת אריחים מיוחדים שיכניסו אופי וטוויסט מיוחד לעיצוב שלכם. האריחים הנכונים יכולים להוסיף שובבות, עניין, להביע אמרה ולהכניס קצת צבע לעיצוב המטבח. 

בחרו במוצרי החשמל הנכונים

במטבחים מעוצבים לא ממעיטים בערכם של מוצרי החשמל שאנו בוחרים לשלב. למוצרי החשמל יש תפקיד חשוב, ומעבר לפונקציונליות שלהם, הם יכולים גם לתרום המון לנראות. מוצרי חשמל מפלדת אל חלד יהיו תמיד בחירה טובה ופופולרית. זהו חומר על זמני, ששורד לאורך זמן, בעל גימור מבריק ועכשווי, דורשים רק ניגוב קל כדי להיראות שוב מבריקים והם ללא ספק אלמנטים מאוד דקורטיביים שמתאימים לכל מטבח. 

הכניסו קצת חיים באמצעות צבע

שימוש בצבע הוא טריק עיצובי קל שבקלים שתמיד יוצר אפקט משמעותי. כל שצריך לעשות הוא לקנות גלון של צבע לבחירתכם ולצבוע את הקיר. בסופו של דבר, התוצאה משתלמת וגדולה הרבה יותר מהמאמץ. צבע קיר נועז בשילוב ארונות ניטרליים יכול להפיח חיים במטבח. אם אתם מעדיפים את הקירות שלכם לבנים תוכלו להכניס צבע באמצעות שילוב יחידת ארונות צבעונית, או גוון אחר של צבע בארונות התחתונים של האי המרכזי. 

השקיעו בפינת האוכל

ברוב הבתים בארץ פינת האוכל ממוקמת ממש בסמוך למטבח ולא באזור נפרד וכאשר החלל פתוח, עליכם להשקיע בפינת האוכל שלכם זמן ומאמץ. מקסמו את מרחב הישיבה, הפכו אותו לנוח ומזמין ושימו לב שהוא מתכתב עם המטבח ועם הסלון בו זמנית. פינת האוכל מחברת בין שני החללים הללו ברוב הבתים, לכן צריכה להתכתב אתם ולאזן אותם. אתם יכולים להיות פחות קונבנציונליים ובמקום כסאות לשלב כורסאות, ספסלים ואם יש לכם חלל פינתי, תוכלו גם להציב ספה בצורת ר עם עוד שני כסאות מהצד השני ולהפוך את פינת האוכל למקום הישיבה המושלם. 

שלבו גופי תאורה

אל תתפשרו על תאורת המטבח שלכם, הבחירה שלכם יכולה להשפיע על המראה הכללי של החדר, כמו גם על תפקודו. גופי תאורה באמת משפיעים מאוד, במיוחד כשיש לכם כמה גופי תאורה שמגדילים את אפשרויות המשחק שלכם. גופי תאורה גדולים ויפים שתלויים מהתקרה יכולים להאיר לחלוטין את אזור העבודה במטבח, ובו זמנית הם גם הופכים למוקד דקורטיבי. 

 

סגירת תפריט
Call Now Button