איך לעצב מטבח מודרני בעזרת עיצוב אישי בלייזר?

תמיד חלמתם על מטבח מודרני יוקרתי ומרשים? הטכנולוגיה תאפשר לכם לעצב אותו בדרכים חדשניות ומלהיבות שלא הכרתם. אז איך עושים את זה בדיוק והיכן מוצאים דוגמאות טובות למטבחים כאלו? הכל כאן:

טכנולוגיה בעיצוב המטבח

עיצוב הפנים מכיל עולם ומלואו בכל מה שנוגע לחומרי גלם, צורות, צבעים, טקסטורות, רעיונות, יצירתיות והשראה. המפגש בין האלמנטים הללו יוצר אווירה איכותית ומוקפדת, תוך מענה לכל הצרכים של דיירי הבית. בתחום עיצוב המטבח מדובר במהפכה ממש – כלים טכנולוגיים כמו חריטות בלייזר וחיתוך מדויק בלייזר משתלבים כיום ביצירת הטרנדים המובילים בעיצוב והופכים אותו לא רק למקום השימושי והחשוב שהוא, אלא גם למקום מלא ביצירה, השראה ויופי.

מה עשו עד כה בעולם המטבחים?

הדרכים לעצב מטבח, בייחוד במדינה שמבוססת על תבשילים ביתיים ומסורת קולינרית עשירה הן רבות במיוחד. שני סגנונות העיצוב המובילים הם הסגנון הכפרי שמשתמש בחומרי גלם טבעיים ותאורה טבעית רבה והסגנון המודרני, שמשתמש בחומרי גלם מלוטשים ומבריקים וכיום מאפשר גם להשתמש בטכנולוגיית החיתוך והחריטה בלייזר שמעשירה מאוד את המראה.

עיצוב מטבח באמצעות חיתוך בלייזר

טכנולוגיית הלייזר יצרה טרנד הולך ומתפתח של מטבחים הקרוי מטבחי ננוטכנולוגיה. השיטה נחשבת לפורצת דרך בעולם העיצוב בכלל ובתחום עיצוב המטבחים בפרט. היא משתמשת במגוון שיפורי קצה לארונות ומגירות המטבח וכך מביאה אותם לכדי מספר יתרונות: הם מוגנים מפני טביעות אצבעות ודוחים את סימני כף היד, אנטי בקטריאליים, עמידים מפני שריטות, עמידים מפני פגעי מזג האוויר וחבלות וקלים מאוד לניקוי.

כל אלו יוצרים את מטבח הננו במראה קטיפתי כריזמטי ומושך. הודות לשימוש בלייזר מתקבלות תוצאות חיתוך מדויקות שיד האדם לא מסוגלת להגיע אליהן.

כך תעצבו מטבח ננו בלייזר

מטבחי הננו יכולים להכיל מגוון רחב מאוד של משטחים, מה שיאפשר הן למעצבים והאדריכלים והן לקהל הביתי לבחור ממגוון עיצובים את אלו המתאימים לרצונותיהם וצרכיהם של כל הלקוחות. בשיטת הלייזר ניתן להשתמש על מנת ליישם ציפוי למשטחים כמו עץ או פורמייקה. אפשר לעצב את ידיות הארונות כך שיתאימו לאמירה העיצובית, ליצור חיתוכים ייחודיים בדלתות ומחיצות ולשלב גם חומרי גלם נוספים כמו זכוכית, אלומיניום ומתכות שונות.

בעיצוב המטבח הכללי, מומלץ תחילה למקם את הרהיטים המשמעותיים ורק לאחר מכן להחליט בנוגע לצבע הקירות, סוג גופי התאורה ופריטי הדקורציה הרצויים. העבודה בלייזר תאפשר לכם ליצור אמירה אישית וייחודית באמצעות גרפיקות ייחודיות, ציורים ודפוסים שונים שישתלבו בחיפויים, על גבי השיש ואפילו על גבי הקרמיקה.

ומה לגבי חריטה בלייזר?

גם עולם החריטה בלייזר יוכל להשתלב בצורה מצוינת בחלל המטבח ולהעניק לו ייחודיות. תוכלו ליצר דרך החריטה סמלים, עיטורים, שמות, תאריכים ועוד. כך יהיה אפשר להביע את האישיות המיוחדת של כל אחד מהדיירים בבית וגם להפוך את מרחב הבישול, האכילה והאירוח למקום עטוף בהשראה, רעיונות ותחכום.

 

Call Now Button