איך תעצבו את המטבח שלכם בעזרת הדפסת תלת מימד?

לעצב את המטבח בעזרת הדפסת תלת מימד

המטבח הוא החלל הפעיל והשימושי ביותר בבית. אנחנו מבשלים בו, אוכלים בו וגם מארחים כאן לא מעט ולכן נרצה ליצור התאמה בין המראה שלו לפונקציונליות הנדרשת וגם לאופי האישי של בני הבית. כיום האפשרות לעשות זאת מתקבלת גם באמצעות הדפסת תלת מימד של אלמנטים מעוצבים, אובייקטים ודגמים. איך משתמשים בה בדיוק? הכל כאן.

מהי הדפסת תלת מימד בעצם?

תחום הדפסת התלת מימד כבר מוגדרת כטכנולוגיה הפופולרית ביותר בעולם. אפשר להדפיס בתלת מימד מגוון עצום של עיטורים, אפליקציות, דגמים, מודלים, אובייקטים ופריטי דקורציה לכל צורך ומטרה, כך שהטכנולוגיה כיום מתאימה מאוד לעיצוב מטבחים, בייחוד המודרניים שבהם.

החומרים המתאימים להדפסה

מדפסת התלת מימד מסוגלת לעבוד עם מגוון רחב של חומרי גלם – עץ, מתכת, זכוכית, פלסטיק ועוד. הדבר מאפשר לה ליצור אובייקטים ככל העולה על רוחכם ולהתאים אותם לסוג חומרי הגלם הקיימים במטבח שלכם, תוך שמירה מוחלטת על דיוק וחיתוך שהיד האנושית לא מסוגלת להגיע אליהם.

הדפסת תלת מימד במטבחי ננו-טכנולוגיה

כיום שיטת הדפוס בתלת מימד מתכתבת רבות עם מטבחי הנאנו – מטבחים מודרניים ברמה גבוהה, המכילים מספר רב של טכנולוגיות שיוצרות סביבת תנאים מלאה ביתרונות, אך גם תחושה ואווירה הייטקיסטית, יוקרתית, מבריקה ומלוטשת. את ההדפסה אפשר להתאים גם למטבחים בגישה אקלקטית יותר, אם כי השימוש המרכזי מתקבל בעיקר במטבחים החדשניים ופחות במטבחים כפריים או קלאסיים.

תכונות ויתרונות במטבחי ננו

מטבחי הנאנו מכילים מספר טכנולוגיות מרכזיות, כאשר חלק מהן מתקבלות הודות לעבודת ההדפסה בתלת מימד ופונקציות הלייזר המתקדמות כמו חיתוך וחריטה.

תוחלת החיים של מטבחים אלו ארוכה במיוחד והמראה שלהם נשמר לאורך שנים, מבלי שחומרי הגלם יסבלו משחיקה עם הזמן. בנוסף, ההגנה המתקבלת לכל המשטחים מספקת עמידות עד לטמפרטורה של 180 מעלות (בחשיפה לא ממושכת). ולכן אם תניחו כלי חם על המשטח לא ייגרם למטבח שלכם שום נזק.

טכנולוגיית דחיית טביעות אצבעות

בשנים האחרונות הפכו המטבחים הכהים לטרנד בולט ומעניקים אופי, אלגנטיות ויוקרה לכל חלל ביתי, מבלי לפגוע בחמימות הטבעית שלו. אלא שאחת הבעיות במטבחים הללו היא המראה הבולט והקבוע של טביעות אצבעות. מטבחי הנאנו דוחים טביעות אצבעות כך שאין צורך לנקות תדיר את כל הסימנים שנותרו.

משטחים סטריליים באופן קבוע

פונקציה נוספת שמתאפשרת הודות לטכנולוגיה המיושמת במטבחים אלו, היא תכונה אנטיבקטריאלית, או במילים אחרות – דחייה של בקטריות וחיידקים כך שלא יצטברו על המשטחים.

הודות לטכנולוגיות מתקדמות בעיצוב מטבחים כמו הדפסה בתלת מימד ופונקציות נוספות כמו חיתוך וחריטה בלייזר, צביעת אובייקטים בתנור, עיצובים גרפיים ליישום על גבי קירות, מחיצות ומרצפות, המטבח מקבל חיים, אופי וגם סגנון. בזכות הטכנולוגיה ניתן ליצור הומוגניות ברמת הצבעים והטקסטורות ולהעניק לכל מטבח גימור טרנדי כובש, נעים וחמים במיוחד.

Call Now Button