קו החשיבה על נראות הבית

נראות הבית

משפחות רבות מעוניינות לרהט את הבית באופן ייחודי, כדי לבדל את נראות הבית שלהם מבתים אחרים בשכונה, של חברים או של בני משפחה אחרים. הם מחפשים רעיונות מקוריים כדי לשלב פונקציונליות, נוחות ויופי טבעי של הבית. יש משפחות שנעזרות במעצב פנים ומשפחות אחרות אשר בני הבית הם יצירתיים ובעלי דמיון מפותח ולכן מסוגלים לחבר חשיבה בין כמה אלמנטים, כדי ליצור שילוב מנצח.

כאשר רוצים לבצע פרויקט של שינוי בבית, בשלב ראשון מודדים את הסלון מקצה לקצה, מרימים את קוביות משחק שמפוזרות בכל המרחב ורושמים את המידות המדויקות. בשלב שני בוחנים מידע באתרי האינטרנט ומגבשים דפוסי חשיבה לגבי רכישת ריהוט פרקטי בצבעים דומיננטיים וגם שלל פריטי אקססוריז כדי ליצור את נראות הבית שתהיה לטעמם של הדיירים ותאפשר להם הנאה מלאה בחיי היום יום.

רכישת פריטי ריהוט כדי ליצור שינוי של נראות הבית

אולמות התצוגה מלאים בהיצע נרחב מאד של מוצרים יפהפיים בשלל גוונים, שחלקם מיוצרים בישראל וחלקם הם ייבוא ממדינות שונות מעבר לים. בהתאם לקו החשיבה של בני המשפחה בוחרים ספה נוחה מבד בעל הדפס ייחודי שהוא נוח מאד לשימוש וגם כביס, נתון חשוב מאד כאשר ילדים קטנים מתרוצצים בבית.

כמו כן שתי כורסאות יפהפיות בגווים שמשתלבים נפלא עם ההדפסים של הספה. שטיח שאגי יפהפה שיאפשר לילדים לרבוץ עליו לאורך שעות ולשחק במשחקים השונים כשיש להם ריפוד נפלא והם יושבים עליו ולא על הרצפה הקרה, דבר שאינו בריא ובמיוחד בחורף. ווילונות מבדים מדהימים עם טקסטורות מעניינות, הוא פריט חובה והוא מעניק לסלון את הטאץ' של יופי יוצא דופן ואצילי.

ביצוע שינויים במטבח המשפחתי

גם לב ליבו של הבית זקוק לשינוי אחת לכמה שנים. אופי השינוי משתנה בין בית לבית וזאת בהתאם למצבם של ארונות המטבח. אם הם רעועים אין ברירה אלא לתכנן מטבח חדשי ומודרני בעל מגירות טריקה שקטה והמון אקססוריז שיקלו על העבודה במטבח. אך אם הארונות הם במצב טוב, המגמה היא להחליף רק את החזיתות או רק לצבוע אותן בצבעים מודרניים, לבנות אי במטבח אם יש די מקום. כך יצרנו קו חדש של נראות הבית שכולל תוספת של אי פונקציונלי שהוא עמדת עבודה, שולחן לארוחות של בני הבית וגם מקום אחסון רחב ידיים מתחת לשיש.

חדרי הילדים מקבלים צביון חדש

הילדים גדלים מאד מהר ובחלק מן המקרים הנראות של החדר שלהם הופכת לילדותית. לכן כדאי לצבוע מחדש את כל אחד מהחדרים ולתת לו צביון משלו בגוונים אחרים. על אחד הקירות להדביק טפט בעל הדפסים מגניבים שישנה מקצה לקצה את המראה של החדר. בהתאם לצורך רוכשים מיטה גדולה יותר, ארון אחר, תאורה, שטיח חדש וכבר דור ההמשך נהנים מחדר מחודש שכיף להביא אליו את כל החברים.

Call Now Button