חשיבות ניקיון הבית לאחר שיפוץ

לא פעם, אנשים מוצאים עצמם נכנסים לדירה חדשה מקבלן ומופתעים מהבלגן העומד בפניהם. זאת, משום שנדרשים שירותי ניקיון לאחר שיפוץ. וזה גם רלוונטי לגבי דירות ישנו אשר עוברות שיפוצים נרחבים. מקרים אלו יצריכו חברת ניקיון אחרי שיפוצים גם כן. בואו נבין את החשיבות שבכך.

ישנן לא מעט חברות ניקיון בשוק אשר יכולות לספק לכם שירותי ניקוי. יחד עם זאת, לא כל חברות הניקיון יתאימו לצרכים שלכם ולמטרות שלכם. למשל, אם חברת הניקוי צריכה לבצע מלאכת ניקוי מורכבת, היא עשויה להשתמש במכונות ניקוי בהתאם. לא כל חברות הניקיון מחזיקות ברשותן מכונות מהסוגים האלו, ככה שמומלץ לברר זאת מראש. הנה כל מה שצריך לדעת על ניקיון בתים לאחר שיפוצים מכל הסוגים. נתחיל עם סוגי השיפוצים.

שיפוץ בבטון יצריך הסרת כתמי בטון בבית בד"כ

אם שיפצתם לאחרונה בבטון, אתם כנראה מודעים לבלגן שעשוי להיווצר כתוצאה מכך. בטון יכול להינתז ולהשפריץ לכל הכיוונים, מה שלרוב יישאר מקובע ברהיטים, בתריסים, בקנטים, על הקירות ועוד. אם אתם צריכים שירות של הסרת שאריות בטון אחרי שיפוצים, אתם צריכים חברת ניקיון מקצועית למדי.

לא פשוט ולא קל להסיר כתמי בטון, במיוחד אם הכתמים כבר הספיקו להשתקע. בכדי להסיר אותם למשל מהמרצפות, יהיה צורך בדרך כלל להפעיל מכונות פוליש. וכשמפעילים מכונות פוליש, חשוב לדעת שישנן מרצפות שלא יכולות לבוא במגע עם מכונות אלו. לדוגמה: מרצפות גרניט ופורצלן.

מהי החשיבות שבניקוי לאחר שיפוצים בבית?

החשיבות בניקיון אחרי שיפוץ היא רבה. בשורה התחתונה, גם אם הבית יהיה משופץ ברמות הגי גבוהות, אף אחד לא יראה את זה אם הבית יהיה מבורדק ומוכתם. בואו נדבר על דוגמת הגבס. בעוד שחלק מהאנשים משפצים בבטון ואפילו שוברים קירות בבית, חלק אחר מהאנשים עשוי לשפץ באמצעות גבס.

שיפוץ בעזרת גבס מוביל לפעמים לכתמים לבנים רבים בבית. הכתמים הם כמובן, כתמים שנצרים כתוצאה מהתעסקות עם גבס. אם קבלן השיפוצים שלכם מאוד מקצועי, כנראה שהוא ישאיר אחריו סביבת עבודה נקייה יותר. אבל במקרים מסוימים יהיה צורך להפעיל שירותי ניקוי לאחר שיפוץ עם גבס.

מה עוד חשוב לדעת על חברת הניקיון שלי

עוד כדאי לדעת, חלק מחברות הניקיון מספקות לכם אפילו אחריות על עבודות הניקוי. אם אתם מסתייעים בחברת ניקיון, אנחנו נמליץ לכם לכלול סעיף בחוזה ההתקשרות מולה, שמציין את נושא האחריות. אם חברת הניקיון לא מעוניינת לחתום על חוזה התקשרות מולכם, אנחנו ממליצים לכם לעבור הלאה לחברת הניקוי הבאה.

Call Now Button