חשיבות בר מים במטבח

רכישה של בר מים למטבח היא ללא ספק רכישה משתלמת, שתשפיע הן על הבריאות של בני הבית והן על איכות חייכם בהיבט זמינות ויעילות של מים קרים ורותחים. אבל רגע לפני שבוחרים בר מים – כדאי לדעת אודות הדגמים והסוגים השונים שמספקים פונקציות שונות, וזאת כדי להתאים את הבר לצרכים שלכם ולהרכב המשפחתי. מה הם היתרונות בשימוש בבר מים וכיצד ניתן לבחור את בר המים בצורה החכמה והנכונה ביותר?

השימוש והיתרונות של בר מים

היתרונות של בר מים במטבח הם רבים, להלן כמה מהם –

  • שתייה מרובה וזמינה – בזכות ריבוי הדגמים של ברי המים תוכלו למצוא בר מים המתאים למשפחות עם ילדים. הגישה הנוחה והשימוש העצמי על ידי כל אחד מקלים מאוד על משמעת שתיית המים של כל בני המשפחה, וכיום זה כבר מוכח – אנשים מפתחים הרגל בריא של שתיית מים כשהם נמצאים בסביבה שיש בה בר מים.
  • נוחות של מים זמינים – כשיש בר מים בבית או במשרד, לא צריך לדאוג לבקבוקי מים מינרלים במקרר ולא להמתין לקומקום שירתח. בלחיצת כפתור – מים קרים או רותחים תוך שניות בהישג ידכם.
  • חלק מהעיצוב – היצרנים של ברי המים כבר יודעים שהבר משמש את חלל המטבח והפך לפריט עיצובי, ולכן מתאימים אותו הן בהיבט החומרים והן בהיבט הצבעים כך שישתלב היטב בסביבה.
  • חלק מתהליך הבישול – כשצריך מים קרים או חמים בזמן שמבשלים – אין ספק שזמינות וקרבה פיזית של הבר לאזור הבישול נחוצים וחשובים ומקצרים תהליכים.

חשוב לזכור כי במדינה חמה ולחה כמו ישראל, יש להקפיד לשתות הרבה מאוד מים, כשההמלצה בממוצע היא 2.5 ליטר מים לאדם ביום. כשתחושת הצמא מתעוררת בגופנו, זהו שלב אחד כמעט יותר מדי המרמז לנו שהגוף זקוק למים באופן מידי. נוכחות של בר מים במשרד או בבית, מאפשרת שגרה של שתיית מים באופן קבוע.

איך בוחרים את בר המים הנכון?

על מנת לבחור את בר המים המתאים והנכון ביותר לצרכים שלכם, חשוב להבין מה אתם מחפשים בבר המים ואילו פונקציות נדרשות לכם. האפשרויות רבות ומגוונות – בר עם קירור או בלעדיו, בר של מים קרים בלבד או גם של חמים, אפשרות לבר מים עם סודה, המיקום של הבר – על השיש או על הרצפה, הדרישות מבחינת שקע חשמל, הצבע והעיצוב של הבר ועוד. בנוסף, כדאי לוודא שניתן יהיה לכוון את הטמפרטורה של המים לזו שהכי נוחה לכם לשתייה. במידה ובוחרים בבר מים שמספק גם מים רותחים ומדובר בבית או משפחה עם ילדים צעירים – חשוב לוודא שהברז מצויד במנגנון אבטחה שבזכותו הילדים לא יוכלו למזוג בעצמם את המים הרותחים.

Call Now Button