מטבח יפהפה שהוא לב הבית

מטבח יפהפה

בשנים האחרונות בעלי נכסים משקיעים הרבה יותר מחשבה וממון בעיצובו של כל הבית. חשוב להם לבדל את נראותו של הבית שלהם מנראותם של בתים אחרים שיש ביניהם דמיון רב. אחד המיקומים בבית שזוכים למרב תשומת הלב בשלב התכנון המדוקדק וההשקעה הכספית הוא המטבח. קיים רצון עז של כל בני המשפחה שיהיה זה מטבח יפהפה ופונקציונלי, כך שייהנו מהעשייה המשותפת לטובת הארוחות המשפחתיות.

בהתאם למבנה הגיאומטרי של המטבח, בוחר המתכנן כמה אופציות להקמת המטבח כך שהמשפחה תיהנה מארונות אחסון בהתאם לכמות הנחוצה לה, מגירות רחבות, עמוקות ורגילות, מיקום נוח לכל אחד ממוצרי החשמל, כיור איכותי, ברזים מתקדמים, אי פונקציונלי ועוד.

עיצוב של מטבח יפהפה

סיעור מוחות כדי לאפיין את הצרכים של כל בית הם הבסיס לקו החשיבה העיצובי. אדריכלים ומעצבי פנים מבינים את דפוס ההתנהלות הביתי, את מספר הנפשות בבית ואת הרגלי האירוח שלהם. אם מדובר במשפחה שנוהגת לארח חברים ובני משפחה רבים בעיקר בסופי שבוע, הם זקוקים לשטח גדול במטבח ולכמה עמדות עבודה, כך שיוכלו לפעול בהן בו זמנית בלי להפריע זה לזה.

בהתאם לנקודות החשובות, האדריכל מכין כמה סקיצות אפשרויות של נראותו של מטבח יפהפה, בכמות שונה של ארונות אחסון, במיקומים שונים כמו מתחת לחלון או בקיר אחר, גודל שונה של אי ומיקום במקביל לקו המטבח או בקו ההמשך שלו. לכל סקיצה יש יתרונות וגם חסרונות. האדריכל מסביר זאת באופן מפורט כדי שבני הבית יגבשו חשיבה ויקבלו החלטה, על הסקיצה שהיא הנראית להם ביותר הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה עיצובית.

תיאומים להקמת המטבח

לאחר הכנת הסקיצה הסופית, הנגרים מייצרים את הארונות שהם מעץ סנדוויץ' איכותי בהתאם לתקן שיחזיק לאורך שנים רבות. המגירות הרחבות, העמוקות והרגילות בנויות באמצעות צירים בטיב מעולה ומנגנון טריקה שקטה, דבר שמאפשר נוחות מקסימלית במטבח. בהתאם למבנה הגיאומטרי של מטבח יפהפה משפחות רבות מעוניינות גם בייצור של קלפה מלבנית מעל ארונות המטבח התחתונים וארונית זו אשר נסגרת בלוחות של זכוכית מעולה, מוסיפה יופי רב לכל החלל.

אחד הנושאים החשובים במטבח הוא בחירת הידיות מכיוון שהן מעניקות את הטאץ' שמאפיין אותו. אביזרי הפרזול שמיובאים ארצה בשנים האחרונות הם יוצאי דופן ואפשר לרכוש ידיות בשלל גדלים וצורות, אשר יוצרות קונטרסט מעניין מול הצבע של ארונות המטבח.

האי הוא אחד הדברים החשובים ביותר במטבח. הוא משמש הן כדלפק אוכל והן כעמדת עבודה. מעבר לכך נוצר מתחת לאי שטח אחסון עצום שמסייע מאד בהתנהלות בכל בית.

בנוסף לכך בוחרים שיש קיסר, גרניט או משטחי עבודה מחומרים אחרים. גם בתחום זה קיים מגוון גדול של חומרים וגוונים, הן חלקים, הן צבעוניים והן משטחים חלקים עם עורקים צבעוניים לאורכו של כל המשטח. המטרה היא ליצור הרמוניה עיצובית בין כל הפריטים שקיימים בשטח של מטבח יפהפה.

Call Now Button