אל תשכחו את חדר המטבח בתכנון המשרד

חדר המטבח ליעילות ומקסום העבודה במשרד

מרבית העוסקים במקצועות משרדיים, מבלים את רוב שעות היום שלהם במשרד. בין אם מדובר על עורכי דין, רואי חשבון, או פרילנסרים השוכרים מקום במרחב משרדי משותף. בין אם מדובר על עסק ענק כמו גוגל שלו יש בניינים וקומות שלמות ובין אם מדובר על סוכן ביטוח שפתח משרד קטן. כולם יבלו מרבית זמנם במשרד. המטבח יהיה בלתי נפרד מהמשרד.

למה? כי אנו צריכים לאכול. מרביתנו לא אוכלים כמו שצריך ונזמין אוכל או שנלך לדוכן או למסעדה הקרובה למשרד שלנו ושם נזין את עצמנו. לא כולם יכולים להרשות לעצמם מטבח במשרד. אך, אלו שכן, ישימו דגש רב על מרכיב המטבח כשהם מתחילים את התהליך של תכנון משרד או כשהם יבחרו את המשרד הנכון לצרכים שלהם.

אל תוותרו על חדר המטבח

ישנו הבדל רב בין הגעת לקוח שיושב בכסא וממתין לתורו ובזמן ההמתנה הוא יכול לגשת למטבח ולהכין לו קפה או אף לקחת עוגייה. לבין לקוח הממתין ופשוט ממתין. המטבח יאפשר מתן מסר שהלקוח חשוב ושהזמן שלו חשוב. דוגמא נוספת היא כאשר אדם שוכר חלל עבודה והוא יודע שהרבה משעות עבודתו הוא יבלה במשרד הזה. במידה שהוא יחשוב על מרכיב זה, אין ספק שהמטבח ייכלל בתכניות עיצוב המשרד שלו.

הדבר יוביל לעבודה יותר נוחה. חשבו על כך שבכל רגע נתון אפשר לגשת למטבח ולהכין קפה להתרעננות. או אפילו, ברגע שרעבים, ניגשים למטבח ומוציאים את האוכל מהמקרר ומחממים, במקום להסתפק בסנדביץ שהכנתם בבוקר או שוב לשלם עשרות שקלים בשביל ארוחת צהריים.

חשיבות המטבח בתכנון המשרד תמנע תסכול בהמשך, תחסוך המון כסף בהמשך, (לכל אלו אשר חושבים כי הכנסת מטבח תעלה המון כסף ועדיף להסתפק בלי מטבח) ותאפשר חווייה חיובית גם לכם וגם ללקוחות שלכם.

התאמה לצרכים ולא רק הקפדה על נראות

הדגשים החשובים כשמחליטים על המטבח במשרד הם להתאים את המטבח לצרכים. אם יש הרבה לקוחות שבאים והולכים, חשוב לוודא שיש מספיק אחסון של ציוד ומוצרים לקפה ועוגיות. כך שברגע שנגמר, מוציאים חדש. אם אתם נמצאים כל הזמן בנסיעות וחוזרים ושבים כשהמשרד הוא נקודת העוגן, וודאו שיש לכם מקרר שיכיל מוצרים שיעזרו לכם להתרענן. פירות, מעדנים, משקאות אנרגיה, מים. לא תמיד תרצו לאכול במשרד, אך, כן, תרצו להשאר עירנים ורעננים.

Call Now Button