בחירה של רהיטים יוצאי דופן לדירה

רהיטים יוצאי דופן

בעלי נכסים רבים שמעוניינים לשפץ נכס או נכנסים למגורים בבית חדש, מעוניינים לרכוש רהיטים לרחבי הבית. רבים מהם חשים שהנראות של בתים רבים היא דומה זו לזו ולכן הם מעוניינים ברהיטים אחרים, כדי לבדל את ביתם מהבתים של השכנים ושל קרובי המשפחה האחרים. הדרך המומלצת כדי להגשים את החלומות הללו היא להיעזר במעצב פנים אשר מייעץ לבני הבית לגבי האפשרויות השונות של הסגנונות העיצוביים, כדי שהמשפחות יחליטו מהו הסגנון המדבר אל ליבם והם מעוניינים שכך ייראה הבית שלהם עם רהיטים יוצאי דופן בסלון, בחדרים ובמטבח.

כשמדובר בבית שרוכשים יד שנייה, קיים רצון עז לבצע שיפוץ מאסיבי ולפנות רהיטים ישנים שנשארו בדירה וגם את כל ארונות המטבח שהם ישנים, אכולים ובעלי נראות לא טרנדית. המגמה היא לפרק הכול ולהוציא את כל משטחי השיש והארונות, כדי לבצע מדידות מדויקות ולהזמין ארונות מטבח חדשים. במטבח עברו כמויות גדולות של מזון בכל השנים הללו ולכן קיימת חשיבות רבה לבצע הדברה ירוקה על ידי מדביר מומלץ לפני התקנת ארונות העץ החדשים. בדרך זו שומרים על בריאותם של בני הבית ומונעים את הגעתם של המזיקים הקיימים במקום לארונות המטבח החדשים. זוהי פעולה אקוטית ולכן מומלץ לבצע זאת מבעוד מועד.

רהיטים יוצאי דופן לחדרי הילדים

הקו המנחה הוא לגבי כל חדר אם הוא ישמש חדר השינה של ילד או שני ילדים, מהם הרגלי האירוח של הילד, אם באים אליו לעיתים קרובות חברים או בני דודים לישון אצלו בסופי שבוע ובחגים. כמו כן חשוב לדעת מהם התחביבים של הילד ונושאים מיוחדים שאהובים עליו כמו לדוגמה כדורסל, כוכבי לכת בשמיים וכו'.

בהתאם לכך מתכננים אם להזמין ייצור של מיטה אחת, מיטה נפתחת או מיטת קומתיים. כמו כן מתכננים את הנראות של כל חדר. לדוגמה את החדר של אחד הבנים צובעים בגוון אפור או תכלת שלוש קירות בלבד ועליהם מציירים את גרמי השמיים. על הקיר הרביעי מדביקים מדבקה עם הדפסים יפהפיים, אשר קשורים לתחום הכדורסל. בדרך זו יוצרים חדר מושלם שכולל את אהבותיו של הילד והוא מותאם להרגלי האירוח שלו.

מטבח ייחודי בדירה

לאור חשיבותו הרבה של המטבח בחיי היום יום של כל משפחה, מקדישים לנושא זה חשיבה רבה וגם תקציב גבוה. המגמה היא להזמין ארונות מטבח אשר בנויים מעץ סנדוויץ' איכותי. בהתאם למבנה הגיאומטרי של המטבח יוצרים שטחי אחסון מקסימליים כדי ליצור שילוב מנצח של פונקציונליות, נוחות ויופיו של המטבח.

אנשי המקצוע המעולים הם מאד יצירתיים ולכן יש להם הצעות נפלאות שיסבו ללקוחות חיים הרבה יותר יעילים בעת השימוש במטבח. אם קיימת אפשרות מוסיפים גם אי שישמש כעמדת עבודה נוספת וגם ארונות אחסון. יהיו בו תאים נשלפים, מגירות צרות, רחבות ועמוקות אשר נעות על מסילות טלסקופיות.

Call Now Button