מטבחי יוקרה מעוצבים – כך תבחרו בהם בצורה נכונה

מטבחי יוקרה מעוצבים – האפשרויות ודגשי הבחירה

אם בעבר נאלצנו להסתפק בבחירה בין מספר מועט של סוגי מטבחים סטנדרטיים אשר הגיעו מוכנים מהמפעל, הרי שבימינו כבר ניתן למצוא מטבחי יוקרה מעוצבים בהתאמה אישית ובמגוון סגנונות רחב. הדבר מאפשר לכל אחד להשיג מטבח שיתאים בדיוק לטעמו האישי ולקונספט העיצובי של הבית כולו. גם מבחינה פונקציונאלית ניתן לבצע התאמה מושלמת שתאפשר עבודה נוחה במטבח, בדיוק כפי שרוצים. להלן סקירה של שני סוגי מטבחים שעומדים הן במישור העיצובי והן הפונקציונאלי באופן מושלם.

 

מטבחים יוקרתיים ומעוצבים – הסוגים האהובים ביותר

אז השתחררה לכם תוכנית חיסכון או קרן השתלמות, או שאולי לקחתם הלוואה או משכנתא הפוכה וכעת יש לכם סכום כסף גדול בחשבון הבנק. בשורה התחתונה – אתם רוצים לשדרג את המטבח הקיים שלכם כך שיהיה יותר מעוצב ויוקרתי, וכעת הדבר אפשרי עבורכם מבחינה כספית. בפניכם עומדות שתי אפשרויות מרכזיות – מטבח מודרני או מטבח כפרי. כל אחת מהאפשרויות הללו יכולה להגיע במגוון רחב של סוגי עיצובים, אך עדיין ישנם מספר מאפיינים עיקריים לכל אחד מהם:

  • מטבח כפרי/קלאסי – עשוי ממגוון רחב של חומרי גלם שנלקחו ישירות מהטבע, במיוחד עץ מלא שהופך את המטבח למשפחתי וחמים יותר. המטבח הכפרי- הקלאסי כולל שפע של מקומות אחסון, כאשר המטרה היא לא להסתיר את מכשירי החשמל אלא לאפשר להם לבלוט, כמו גם לכלי הבישול עצמם שיכולים להיות תלויים ברחבי המטבח בצורה מיוחדת. המטבח הכפרי יכול להגיע בצבעים כהים או בהירים, בהתאם לסוג העץ שבו משתמשים.
  • מטבח מודרני – סוג זה של מטבחים נועד להשתלב היטב עם בתים שמעוצבים בהתאם, במראה מינימליסטי שנוצר על ידי גימורים ישרים, הסתרת מכשירי חשמל בתוך הארונות ופתרונות מתקדמים לאיחסון על מנת לחסוך במקום. המטרה של המטבח המודרני היא להשיג נוחות מירבית למבשלים בו, תוך שימוש כמה שיותר יעיל בכל האלמנטים המיושמים בו. המטבח המודרני יכול להגיע במגוון עיצובים רחב, דוגמת מטבח פורמייקה, מטבח צבע בתנור ומטבח נאנו טכנולוגיה-אולטרה מודרני.

 

מטבחי יוקרה מעוצבים – עם מי כדאי להתקשר?

כל חברה לייצור מטבחים יכולה לספק לכם מטבחים כפריים או מודרניים, אך אתם צריכים לחפש את זאת שמציעה לכם מטבח שאכן יתאים לצרכים הפונקציונאליים והרצונות העיצוביים שלכם באופן מושלם. חברה איכותית ומקצועית שכזאת יודעת לייצר מטבחי יוקרה מעוצבים בהתאמה אישית מושלמת לכל לקוח ולקוח, כך ששום מטבח אינו דומה למשנהו. היא עושה זאת באמצעות שילוב של אדריכלים ומעצבי פנים בתהליך התכנון המקדים, במטרה להצליח ליישם בכל חלל, גם כזה קטן ומאתגר במיוחד, את המטבח המתאים לו ביותר. חברה שכזאת תקפיד על ייצור מטבחים ייחודים בעבודת נגרות פרטית ולא תספק כאלה שיוצאים מפס ייצור המוני. תהליך הייצור יכלול כמובן שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, כך שהתמורה לכסף שלכם תהיה מלאה והמטבח יישמר לאורך שנים, החל מרמת הלוחות והלבידים ועד לרמת הפרזולים.

 

Call Now Button