שילוב נכון של עיצוב המטבח בעיצוב הבית

אם אתם מתכננים שיפוץ בבית, בוודאי כבר הבנתם ששיפוץ מלא של כל הבית יכול להיות הוצאה כבדה ויקרה מדי. מסיבה זו, הרבה אנשים מעדיפים לחדש ולשפר רק חלק מהבית, בצורה שתכניס חיים חדשים לבית כולו ותישאר בגדר התקציב. המשפחה הישראלית הממוצעת מייחסת המון חשיבות למטבח ולכן, לא מפתיע שכאשר מבצעים שיפוץ אפילו בחלק מהדירה, כמעט תמיד מה שבוחרים לשפץ זה החדר הזה. כאשר מתאימים אותו בצורה טובה לבית הקיים, התוצאות טובות במיוחד. כדאי להוסיף שבמקרים רבים, אפשר ואפילו מומלץ להכניס שינויים קלים ולא יקרים גם בחדרים אחרים. היתרון הוא שהבית כולו משתדרג ומקבל מראה מחודש, על אף שהשיפוץ המאסיבי היה במתחם מצומצם יחסית.

איך לשלב עיצוב כפרי במטבח ומחוצה לו

הסגנון הכפרי נחשב לאהוב במיוחד בקרב ישראלים. הסגנון במקרה הזה יהיה יחסית נטורלי (טבעי), תוך כדי שימוש בחומרים מאיכות גבוהה, כגון רכיבים מעץ. מבחינת בחירת הצבעים, הרי שהם יכולים להיות בהירים או כהים, כמועדף עליכם. כאשר רוצים לעצב את הבית בהתאמה למטבח הכפרי, מאוד כדאי לשים לב לדגשים שונים. לדוגמא, אלמנטים טבעיים (עם שילובי עץ מלא או דמוי עץ), ניתן ליצור בעזרת חיפויים. חיפוי קיר בסלון או ביחידת ההורים מרענן את הבית כולו וגם דק יכול להיות רעיון מוצלח מאוד. כמובן לצד הכנסת מוטיבים טבעיים יפים ניתן באותה הזדמנות לחדש את השירותים או את חדר האמבטיה. נניח למשל שהאמבטיה אצלכם מתקלפת, לא חייבים לסלק אותה ולהזמין חדשה. ניתן לחדש אותה באמצעות ציפוי. על מנת לבצע ציפוי אמבטיה מחיר הוא שיקול שכדאי לקחת בחשבון, אך מדובר בפעולה שאינה יקרה ואשר תיתן מענה יעיל לטווח הארוך.

איך לשלב עיצוב יוקרתי במטבח ומחוצה לו

עיצוב יוקרתי בא לידי ביטוי על ידי שימוש בחומרי גלם נבחרים וטובים ביותר. זהו סגנון שמתאים מאוד לחובבי עיצוב ברמה גבוהה ולאנשים שמעדיפים אלמנטים יוקרתיים או מיוחדים, בכל החדרים או בחללים מסוימים. במטבח, היוקרה תבוא לידי ביטוי בארונות בגימור מעולה העשויים מחומרי גלם משובחים, גופי תאורה מעוצבים וכדומה. במידה ואתם מגדירים תקציב שלא יוכל לאפשר שיפוץ מקיף קומפלט, ניתן לשדרג חדרים נוספים על ידי הכנסת אלמנטים מרכזיים. לדוגמא, החלפת ארון בגדים ישן בארון רחב ידיים, או צביעת הבית והתקנת מראות גדולות בחדר האמבטיה, עם עיצוב בעל נוכחות (עיצוב דרמטי).

איכות חיים חדשה עם הריהוט הנכון

כאשר אתם מחדשים, משפצים ומחליפים את המטבח ובאם התקציב מאפשר, ניתן לשקול החלפת רהיטים הן במטבח והן בחללים נוספים. לא חייבים להחליף את כל הרהיטים, בכל הבית, אולם זו הזדמנות טובה לשדרג למשל את הסלון. הקפידו לבחור מערכת ישיבה בצבע שמתכתב עם המטבח היפה והחדש שלכם. אם אתם מעדיפים ליצור ניגוד, גם זה אפשרי – מוטב להתייעץ עם מעצב פנים בעל ניסיון, אשר יעניק לכם נקודת מבט כוללת על פרוייקט השיפוץ כולו ויסייע לכם לבחור פריטים נכונים שישתלבו נפלא זה עם זה.

Call Now Button