דברים שכל מטבח חייב

במאמר זה תוכלו לקבל רעיונות לדברים שחייב שיהיו בכל מטבח לרבות: אי למטבח, כיור נירוסטה ועוד. הדברים הללו יהפכו את חוויתהעבודה במטבח ליעילה, פשוטה, קלה, מהירה ומפנקת.

עיצוב מטבח שימושי ומרשים

כאשר מדובר בעיצוב המטבח שלכם, יש מספר דברים שרצוי לאמץ.
אמנם במהלך עיצוב הבית אנו שואפים הרבה פעמים לחידוש, יצירתיות ומקוריות, אך במטבח ישנם כמה אלמנטים קריטיים לנוחות השימושבו, ולכן לא מומלץ לוותר עליהם. ניתן להוסיף להם טאצ' אישי שלכם על ידי בחירת הצבעים, החומרים, המרקמים והעיצוב.
אז מהם אותם דברים שאף מטבח לא שלם בלעדיהם?

אי למטבח

אי במטבח כבר מזמן הפך ממותרות לנורמה. האי הינו פונקציונלי ביותר, הן מבחינת ניצול החלל באופן מיטבי, והן בגלל האפשרויות הרבותליצירת משטחי עבודה נוספים. האי גם מהווה פלטפורמה להוספת אלמנטים עיצוביים בחלל.
ניתן לבחור לאי מספר שימושים על פי גודלו ועל פי הצרכים שלכם. מעבר לתוספת משטחי עבודה, אפשר למקם עליו כיור או להתקין בתוכומדיח, להשתמש בו כשולחן וכדומה.
במידה ונעשה בו שימוש כשולחן, יש לרכוש גם כיסאות בר, אשר מעניקים נופך מודרני ועיצוב מהוקצע למטבח. כיסאות הבר יכולים להגיעבמגוון סגנונות שונים, החל מכיסאות מודרניים בקו נקי וחלק וכלה בכיסאות וינטג' מעץ.

חיפוי זכוכית לקירות

קירות  המטבח הם הקירות הנוחים ביותר להתלכלך. כאשר אנו מבשלים, פעמים רבות אנו מלכלכים לא רק את הכלים ואת משטחיהעבודה אלא גם את הקירות הסמוכים להם.
לפיכך, חיפוי זכוכית לקירות המטבח הוא מוצר פרקטי מאוד, שכן הוא מקל על הניקיון ומאפשר תהליך ניקוי נוח ומהיר פי כמה מניקוי קירותרגילים אשר דורש עבודה רבה.
בנוסף, ניתן להשתמש פשוט במים וסבון כמו בתהליך הניקוי של שאר משטחי המטבח, ואין צורך להתעסק עם חומרים מיוחדים לקירות ועםהצורך לשמור עליהם מפני רטיבות.
חיפוי הזכוכית מעניק גם מראה יוקרתי למטבח, ומשתלב מצוין עם קו עיצוב מודרני ובהיר.

כיור נירוסטה

חשוב להשקיע בבחירת כיור, שיהיה גם פונקציונלי וגם ישדר מראה אסתטי.
כיורי נירוסטה מהווים פתרון לצורך זה, שכן הם נחשבים לעמידים מאוד בפני שריטות ושומרים על מראה חלק לאורך זמן, הם קלים לניקויונוחים לתחזוקה. כל זאת לצד מראה נקי ואסתטי אך לא ייחודי מדי, ולכן מאפשר שילוב במגוון רחב של סגנונות עיצוב שונים.

דלת קלאפה

דלת קלאפה הינה דלת לארון אשר נפתחת כלפי מעלה במקום לצדדים.
דלת מסוג זה מתאימה בעיקר לארון המאחסן בתוכו מיקרוגל, לארון כוסות וכדומה. הסגירה הייחודית מאפשרת פתיחה של הארון בצורהקלה ונוחה, ומהווה פתרון לארונות שלא יכולים להיפתח לצדדים, או לארונות קטנים.

מגירות עם טריקה שקטה

טריקה שקטה הינה תכונה ייחודית המותקנת בארונות המטבח. הטכניקה גורמת לכך שגם כאשר הארון נסגר בטריקה חזקה, לפני הסגירהישנו מנגנון האטה אשר סוגר את דלת הארון בשקט, ובכך מונע גם רעש מיותר בעת העבודה במטבח, וגם בלאי של הדלת ושל הארוןכתוצאה מטריקות חזקות.
מגירות מסוג זה מאפיינות מטבח מסוגנן וחדשני, ומאפשרות עבודה בו בנוחות וללא התעסקות בעדינות מיותרת.

Call Now Button