חברת עיצוב מטבחים – דגשי התקשרות חשובים

כך תזהו חברת עיצוב מטבחים שכדאי להתקשר עימה

אם הגעתם לקריאת שורות אלו, ככל הנראה שגם אתם מעוניינים להחליף את המטבח הישן בביתכם או לשדרג את המטבח הסטנדרטי שקיבלתם מהקבלן בעת רכישה של דירה חדשה. על מנת באמת להשיג מטבח חדש שיענה על כל הצרכים הפונקציונאליים הנדרשים, כמו גם על הרצונות העיצוביים שלכם, עליכם להתקשר עם חברת עיצוב מטבחים איכותית. כיצד תזהו חברה שכזאת? באמצעות בירור מראש של מספר קריטריונים חשובים שהחברה אמורה לעמוד בהם.

 

ייצור מטבחים בהתאמה אישית

בעולם המטבחים ניתן למצוא שלוש ישויות מרכזיות – אלו שמייבאות מטבחים מוכנים מחו"ל, אלו שמייצרות מטבחים בקו ייצור מקומי המוני ואלו שמגשימות חלומות בהתאמה אישית. האפשרות השלישית היא כמובן המומלצת מכולן. עליכם להבין כי המטבח שלכם הוא אינו ציוד משרדי שרוכשים בכמות גדולה עבור כל העובדים במשרד ושעל מנת שהמטבח אכן יענה על כל הצרכים המדויקים שלכם, יש להתקשר עם חברה שתדע להגשים לכם כל חלום עיצובי שתרצו. דרך חברה שכזאת כל מטבח הינו שונה ואינו אינו דומה למשנהו ונועד לענות על הצרכים הספציפיים שלכם, בין אם מדובר במטבח קלאסי, מודרני או כפרי. ביכולותיה של חברה שכזו לתכנן ולייצר מטבחים עבור כל חלל, מדירות קטנות מאוד שמוגבלות במקום ועד לווילות עצומות מימדים, תוך עמידה בכל קריטריוני העיצוב והשמישות הנדרשים.

שקיפות מלאה באשר למפרט הטכני

לקוחות רבים נוטים להזמין מטבח חדש רק על פי מראה ואינם מקפידים לוודא מול החברה מה הם מקבלים בדיוק מבחינת חומרי הגלם. חברה איכותית תמיד תקפיד על שקיפות מלאה מול הלקוחות שלה ותפרט לגבי הרכב המטבח שיתוכנן עבורם. דרך חברה שכזאת תדעו בדיוק מהו סוג הלביד של שלד הארונות  (אוקומה, ליבנה, טווין, צפצפה וכו') וממה עשויים החלקים החיצוניים של הארון, האם מדובר בעץ מלא, MDF, HDF או סיבית. כמובן שגם תינתן לכם אפשרות בחירה מבין האפשרויות הללו כך שתדעו בדיוק מה אתם מקבלים, עד לרמת הפרזולים והפרטים הקטנים ביותר.

 

חברת עיצוב מטבחים – דגשי התקשרות נוספים

בבואכם לבחור חברת עיצוב מטבחים תגלו כי ישנן חברות שעובדות מול נגרים חיצוניים בעוד אחרות מעסיקות את אנשי המקצוע בדרך קבע, כולל אדריכלים ומעצבי פנים. התנהלות מהסוג השני מעידה על מקצוענות רבה ואף תמנע מכם את הצורך להתעסק עם כמה נותני שירותים. המקצוענות של חברה איכותית שכזאת תתבטא כבר בשלב הראשוני עם שירותי ייעוץ שייקחו בחשבון את כל הצרכים שלכם, כולל אפשרות להדמיה ממוחשבת שתראה לכם בדיוק איך המטבח יראה. גם קבלת אחריות של כמה שנים על הארונות ומוצרי הפירזול היא קריטריון חשוב שמעיד על חברה שעומדת מאחורי איכות המטבחים שלה ותמיד תעמוד לצידכם בעת הצורך ולא תיעלם לאחר המכירה וההתקנה בפועל.

 

Call Now Button