תכנון בית חדש

בית חדש

קנייה של בית חדש היא התגשמות של חלום לרכוש את הדירה שמתאימה להרכב המשפחתי בסביבת המגורים הרצויה. לאחר שמתרוצצים בכל מה שקשור לתשלומים הכספיים ולחתימה על החוזה, זה הזמן להתמקד בנושא של תכנון בית חדש. האופציות הן רבות מאד ולכן ברוב המקרים הלקוחות מעדיפים סיוע של אדריכל ומעצב פנים, אשר ינתבו את הדרך להקמה של בית מעוצב באופן יפהפה על פי טעמם של הלקוחות ובהתאם לצורך המשפחתי. קיימת חשיבות רבה להציב בפני היועצים המקצועיים את הצורך הייחודי של הדירה כולה ושל כל אחד מהחדרים באופן ספציפי. באופן טבעי לכל משפחה יש צרכים מסוימים שייחודיים רק לה. אנשי המקצוע מקבלים את הנתונים ומחפשים דרכים למתן פתרונות מבריקים ומקוריים.

המטבח הוא לב ליבו של כל בית ולכן מקדישים לו חשיבה רבה כדי שהעבודה בו תהיה יעילה ונוחה. מטבחים בקריות מייצרים מטבחים מרהיבים בשלל סגנונות עיצוביים, כמו סגנון כפרי, קלאסי ואחרים וזאת בהתאם לטעמו ולהזמנתו של כל לקוח. תוכניות הטלוויזיה הרבות שעוסקות בבישול ובאפייה העלו את רמת הנראות של כל אחד מהמטבחים של בית חדש והם הופכים אותו למרכז העניינים שלו. קיימת חשיבות גבוהה שיהיו במטבח כמה משטחי עבודה, אי שמשמש כדלפק וגם כשמשטח עבודה, שטח אחסון התואם את הצורך המשפחתי, מגירות רחבות ועמוקות אשר נוחות מאד לשימוש ומרווח בין התנור, הכיריים, המקרר והכיור, כדי לאפשר עבודה קולחת וללא עיכובים במיוחד כאשר כמה מבני הבית עובדים יחד במטבח.

ריהוט עבור בית חדש

אחד היתרונות המשמעותיים הוא שמעצב הפנים מסייע בבחירה של רהיטים. בהתאם לקו העיצובי אשר נבחר לבית כולו, הוא מציע כמה אופציות של רהיטים לסלון שמותאמים לגודלו של החלל, לעובדה אם יש בבית ילדים קטנים ואם יש חיות מחמד. בהתאם לכך הוא מציע לייצר את הסלון והכורסאות עם הריפודים המתאימים ביותר, כמו כן לשלב שולחן סלון איכותי וכך להעניק לבני הבית מעטפת חמימה ונעימה במרכז הבית.

ריהוט עבור החדרים

בדרך זו הוא מייעץ גם לגבי הרהיטים בכל אחד מחדרי הילדים, בנייה ארון בגדים בעל דלתות הזזה או דלתות נפתחות על פי גודלה של הנישה שמיועדת למטרה זו, מיטת יחיד עם מיטת חבר וארגז מצעים, מיטה וחצי או מיטת קומתיים וזאת על פי הצורך המשפחתי.

תכנון של בית חדש כולל במקרים רבים חדרים גדולים שהם סוויטה של ההורים. במקרים הללו אפשר לתכנן מיטה רחבה במיוחד, או לחלופין ארוכה מהרגיל אם בני הבית הם אנשים גבוהים. בנוסף לכך מתאמים ייצור של שידות יפהפיות בצדי המיטה וקונסולה מסקרנת הכוללת מגירות עבור האיפור ומראה נאה מעליה.

אקססוריז לבית

הנראות של בית חדש אינה מושלמת ללא אקססוריז , לכן הייעוץ והליווי העיצובי כוללים גם רכישה של חפצי נוי לכל רחבי הבית, ווילונות מרהיבים, שטיחים עבים או דקים ועוד.

 

Call Now Button