4 טיפים לבחירת פינת אוכל לבית

כל מה שחשוב לדעת על בחירת פינת אוכל לבית בצורה נכונה

משפצים את הבית, או סתם רוצים לחדש את אזור המטבח ואת פינת האוכל בבית, אך לא בטוחים מאיפה להתחיל את הבחירה בפינת האוכל שתתאים לכם? או שאולי אתם מחפשים טיפים לבחירת פינת אוכל לבית? הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו עבורכם את הטיפים החשובים ביותר שכדאי לכם לדעת, אם אתם מתכננים להתחדש בפינת אוכל חדשה לבית.

4 טיפים לבחירת פינת אוכל

להלן 4 טיפים מעולים ומעשיים שיעזרו לכם לבחור פינת אוכל לבית בצורה חכמה ונכונה יותר:

  1. קבלו השראה

רוצים לקנות פינת אוכל חדשה? אם כך, כדאי שתבחרו בפינת אוכל שתתאים לעיצוב הבית שלכם, וכך גם לצרכים שלכם, ולאילוצי המיקום שלכם. לשם כך, רצוי שתקבלו השראה – כאשר את זה תוכלו לעשות על ידי צפייה בקטלוג פינות אוכל המציע כל מיני פינות אוכל מעוצבות.

  1. התחשבו בכמות הנפשות בבית

כשקונים פינת אוכל לבית, קודם כל חשוב להתחשב במספר הנפשות בבית. למשל, יש הבדל משמעותי בין פינת אוכל לאדם שגר לבד, לעומת פינת אוכל לזוג, או לפינת אוכל לבית שמתגוררת בו משפחה עם שלושה ילדים. לרווקים או לזוגות לרוב תספיק פינת אוכל קטנה, שלא תופסת הרבה מקום. ואילו משפחה מרובת נפשות תזדקק לפינת אוכל הרבה יותר גדולה, שמספיקה ליותר אנשים, ושכמובן תופסת גם יותר מקום בבית.

  1. מתכוונים לארח? התכוננו בהתאם

אם אתם נוהגים או אוהבים לארח, או שפשוט יוצא שכל הזמן באים אליכם חברים, או שארוחות השישי נעשות אצלכם בבית – אז חשוב מאוד שתתכוננו לכך בהתאם. ולמה הכוונה? הכוונה לא להשאיר אף אחד ללא כיסא, ולא לגרום לאנשים לשבת סביב הספה או על כיסאות מאולתרים – כי אין לכם מקום לכולם סביב פינת האוכל.

  1. תמדדו את המיקום לפינת האוכל, ונצלו את המיקום הקיים בחוכמה

לפני שקונים פינת אוכל, חשוב כמובן למדוד את המקום שיש לכם בבית עבור מיקום פינת האוכל. זכרו שפינת האוכל כוללת גם שולחן וגם כיסאות והיא גם אמורה לאפשר מעבר והתניידות נוחה באזור. כך שחשוב מאוד למדוד את המקום שיש לכם עבור פינת האוכל, כדי שתדעו לחפש ולרכוש את פינת האוכל שמתאימה לכם.
ואם אין לכם מספיק מקום בבית, ולמרות זאת אתם זקוקים לפינת אוכל גדולה – אז אולי כדאי לכם לחפש פינת אוכל נפתחת, שזו פינת אוכל שרוב הזמן "מקופלת" ותופסת מעט מקום, וגם אפשר "לפתוח" אותה ולהגדיל את כמות המקומות סביב השולחן, כשמגיעים אורחים או כשיש צורך.

Call Now Button