שמשיות לבתי קפה – העסק שלכם שווה יותר

מסיבוב קל בשדרה הראשית הגענו למספר הבנות.
הראשונה היא שאי אפשר לעשות חצי עבודה, השנייה שהמוח קולט אלמנטים הרבה יותר מהר ממה שאנחנו תופסים והשלישית היא שההשקעה משתלמת.
מה כל זה קשור לשמשיות לבתי קפה? מיד תבינו.

אי אפשר לעשות חצי עבודה

בניתם תפריט לאורך השנים, הבנתם מה הקו שלכם, יש לכם שם מגניב, מנות טעימות, מקום חמים ונעים, הגעתם כבר לסוף הפרויקט ולא נשאר הרבה רזרבות.
אז לא תסדרו אזור חוץ עם שמשיות ופינות ישיבה?
במידה והתשובה היא חיובית, חבל זו יריה ברגל.

כשמדובר בבית קפה כל הכיף זה לשבת בחוץ ולהנות מהרחוב הסואן, לנהל שיחה קולחת ותוך כדי להסתכל על העוברים ושבים ברחוב.
כשאתם נמנעים מהשקעה קלה נוספת כמו זו, אתם מפספסים את הנקודה ולעיתים זה יקשה על היכולת שלכם להחזיר את שאר ההשקעות.

מה לעשות, בית הקפה זו החוויה כולה, גם אם אין לכם רחבה עצומה בחוץ, אבל עדיין אתם רוצים לאפשר למעשנים, לבעלי ילדים קטנים, לסתם אנשים שרוצים לנשום אוויר בחוץ, אתם חייבים לפרוס שלושה או ארבעה שולחנות וכסאות באיזור החוץ.

אם כבר עשיתם זאת, תעשו עד הסוף וכמו שצריך, נתקלנו בהליכה בשדרה שאיתה פתחנו את המאמר, בבתי קפה עם שמשיות מאולתרות, גזיבו שאולי יתאים לקיוסק או יריעת בד מיושנת.
פתרונות הצללה כמו אלו לא מושכים אותנו בתור צרכנים להיכנס לבית הקפה, אולי הם אפילו משמשים כמו נורת אזהרה מהעתיד לבוא, בדיוק מה שמוביל אותנו לסעיף הבא.

שמשיות לבתי קפה- המוח קולט יותר ממה שאתם חושבים

באותו הטיול בשדרה הראשית, תוך ניסיון למצוא את בית הקפה המתאים ביותר להעברת שעת הבוקר הנעימה ביותר, המבט קלט מידי פעם בית קפה ובלי יותר מידי חשיבה הייתה משיכה הלאה.
עד שהגיע הרגע, שמשיות עץ יוקרתיות, עם בד לבן בניגודיות מושלמת, נישאות אל הגובה, מצלילות מתחתיהן ריהוט מפורזל וצבעוני.

בלי להסס יותר מידי, הגוף משך לכיוון בית הקפה הייחודי וכנראה שהחוץ העיד על התוכן.
ככה זה כשלא מתפשרים, איכות המנות הייתה נהדרת, המוזיקה הייתה בדיוק בגובה הנכון, היו מאווררים שהנעימו את הישיבה בחוץ.

מה גרם לנו לבחור דווקא בבית הקפה הזה? למה לפסול את השאר?
כנראה שהמוח שלנו כבר יודע לעשות קיצורי דרך, כאלה שיאפשרו לנו לקבל החלטות נכונות במהלך השגרה שלנו.
אנחנו לומדים מניסיון, לפעמים כואב, שצירוף של מספר גורמים מוביל לגורם אחר, כך אנחנו יודעים לדלג כשרואים בית קפה שלא חושב על כלל הפרטים, לעבור לכאלה שכן, מתוך הבנה שאולי שם גם ישקיעו בעוד דברים, כמו שחשבו על הישיבה בחוץ.

ההשקעה משתלמת

נכון, נכנסתם להרפתקאות שלא ציפיתם שיגיעו למחוזות כאלה. אבל אתם כבר מושקעים עד מעל הראש, זה פרויקט חייכם.
אם בדקתם את השוק שלכם, אתם בטוחים שזה המהלך הנכון, לפחות תשקיעו עד הסוף, כי את הלקוח פחות מעניין בעל בית הקפה, אלא החוויה השלמה.
שמשיות לבתי קפה נשמע כמו פריט מינורי אך הוא עומד בכניסה לבית הקפה ואולי הפריט שמייצג את הפנים שלכם.

Call Now Button