הכל על תהליך עיצוב מטבחים בסגנון כפרי

חשבתם על זה המון. האמת היא, שמזה זמן רב אתם מוצאים את עצמכם פשוט חסרי הנאה לחלוטין מהמטבח שלכם. הוא ליווה אתכם לאורך שנים רבות, זה נכון, אך אולי בדיוק בגלל זה הגעתם למסקנה שדי לכם. הגיע הזמן לשדרג! העניין הוא שאתם לא בטוחים בכלל מה הכיוון שמושך אתכם; מטבח מודרני, אולי אפילו מטבחים בסגנון כפרי כמו אלו שראיתם בצימרים היוקרתיים שביקרתם בהם? לא משנה במה תבחרו, עליכם לבחור איש או אשת מקצוע מעולים שיעזרו לכם להגשים את החלום על הצד הטוב ביותר. 

תהליך העבודה על עיצוב מטבחים בסגנון כפרי

בהנחה שהחלטתם ללכת על מטבחים בסגנון כפרי הרי שכעת עליכם ליצור קשר עם אדם המתמחה בעיצוב מטבחים שכאלו. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם לבצע סקר שוק, לבחון את הניסיון ואת תיק העבודות שלו. לאחר שתבחרו את הגורם שבידיו תפקידו את עיצוב המטבח החדש שלכם, יחל תהליך עבודה שדומה מאוד לכל תהליך עבודה בעולם עיצוב הפנים, בשלושה שלבים:

  • הרעיון – כל עיצוב מתחיל מרעיון מוצלח שכנראה צף בראשכם במשך הרבה מאוד זמן. חזון שהייתם רוצים להוציא לפועל ממש אצלכם בבית. כך, את הרעיון יש להעביר באופן ברור ככל האפשר למעצב או המעצבת; את הצבעים שמושכים אתכם, הסגנון, כמה אנשים הולכים להשתמש במטבח, מה חשוב לכם שיהיה במטבח, וכל אלמנט אחר שחשוב לכם להעביר הלאה. 
  • פגישה ראשונית – את הפרטים הנ"ל, תעבירו בזמן הפגישה הראשונית שתתקיים מול המעצב או המעצבת. במסגרת הפגישה, תוכלו לקבל גם מושג על איכות השירות שתקבלו, על האופן בו הגורם המקצועי יתנהל מולכם; האם באקטיביות, פסיביות, האם בהקשבה או חוסר תשומת לב. הפגישה הראשונה היא זו שתקבע האם תמשיכו בתהליך יחד, בהתבסס על התחושה שאיתה תצאו ממנה.
  • תוכניות ושרטוטים – מטבחים בסגנון כפרי מאופיינים באלמנטים ייחודים, כך שיש צורך לשרטט את המטבח החדש לפני שמתחילים לעבוד. לאחר שהשרטוט יאושר, ניתן יהיה להתחיל בתהליך העיצוב בפועל; בחירת החומרים, אנשי המקצוע שיהיו אחראיים לעבודות החשמל, מכשירי חשמל ועוד. התוצאה הסופית, תהיה מרהיבה!

עיצוב המטבח דורש יחס מיוחד

לא בכדי כשמעצבים את המטבח יש להתייחס אליו באופן נפרד. מדובר בחלל מרכזי ופרקטי בבית הדורש תכנון מדויק של משטחי עבודה, אזורי אחסון וכן מתן פתרונות מעולים לכל צורך שהוא. מטבח הוא כבר מזמן לא רק אזור בישולים, הוא מקום מפגש – לחברים וכמובן לדיירי הבית. חדרים כה שוקקי חיים כמו מטבחים בסגנון כפרי חייבים להיות מעוצבים באופן פרקטי ומרשים כאחד.

את המטרה הזו, יוכלו להגשים המומחים של טאצ'ווד מטבחים שישמחו ללוות אתכם לכל אורך תהליך עיצוב המטבח, עד לתוצאה מרשימה שעונה על כל הציפיות שהיו לכם מהמטבח החדש. תתכוננו, כי לא תרצו לצאת מהמטבח הזה לעולם! 

 

Call Now Button