עיצוב מטבח – עיצוב מטבח קטן

 

עיצוב מטבח קטן הוא הזדמנות לדיוק מקסימלי והקפדה על כל הפרטים

חובבי עיצוב פנים רבים אשר מגיעים לשלב של תכנון המטבח, נהנים באופן מיוחד משלב זה וזאת בשל העובדה כי מדובר בתכנון של חדר שוקק חיים, שכל דיירי הבית נהנים ממנו מהרגע שבו הם קמים ועד לרגע לפני השינה. כאשר אנחנו ב Scumpi מגיעים אל בתים מצומצמים בגודלם, עיצוב מטבח במובן הרגיל שלו פוגש את מגבלות המקום – אבל מבחינתנו זה לא משנה כלל. אנחנו יודעים כיצד להעניק פתרונות פרקטיים של עיצוב מטבח קטן באופן השימושי ביותר, זאת מבלי לוותר על הקפדה סופר מדויקת באשר לכל אספקט של המטבח.

עיצוב מטבח קטן

האם עיצוב מטבח קטן אינו שונה מעבודת נגרות עבור מטבחים גדולים?

עיצוב של מטבח ובמיוחד כאשר השטח שלו מצומצם יחסית, עשוי להיות מושפע מאינספור גורמים, כאשר העניין המשפיע ביותר על איך שהמטבח ייראה בסופו של דבר, הוא הסגנון העיצובי המועדף על בעלי הבית. אנשים שיעדיפו מטבחים כפריים ואינם מתגוררים במושב – אלא בקומה גבוהה בבניין בלב העיר הגדולה, לא צריכים להתפשר על החלום שלהם באשר להגעה אל מראה המטבח המושלם עבורם. אנחנו יכולים להביא את הטבע עד למטבח שלהם, גם אם מדובר במקום מצומצם ביותר בתוך דירת חדר וחצי.

כאלו הם גם מי שחולמים להביא לידי ביטוי את אהבתם לקדמה ולטכנולוגיה, כאשר הם בוודאי ירצו שנבנה בשבילם את המטבח הכי חדשני שיש ונשתמש בחומרי גלם וגוונים שישתלבו בתוך ביתם המודרני, שיש לו שפה עיצובית משלו שמתבטאת גם בשאר החדרים ולא רק במטבח. אנחנו ב Scumpi נדע כיצד לבטא את החדשנות בכל חלק וחלק במטבח של הלקוחות שלנו, גם אם הוא יכלול מספר קטן של ארונות אחסון ומגירות ספורות בלבד. עיצוב מטבח קטן דורש בעיקר את היכולת לדייק עד כמה שניתן את הרצונות של הדיירים ולייצר מוצרי נגרות תוך מיקסום ההתאמה אל הלקוח.

על מה חשוב להקפיד כשמעצבים מטבח עבור דירה קטנה?

לכל סגנון עיצוב יש את המאפיינים שלו ולכן – הכלל הראשון עבורנו הוא להבין לעומק האם וכיצד משפיע המטראז' הנמוך של חדר המטבח, על הבאת החזון העיצובי לידי ביטוי. אנחנו ב Scumpi יכולים לייצר גם מטבחי יוקרה בתוך דירות קטנטנות, זאת כיוון שאנחנו מאמינים ביכולת שלנו לבנות מטבחים בעלי מאפיינים וסגנון ברורים, ללא קשר לגודל שלהם.

חשוב להקפיד באופן מיוחד על שימוש בחומרי גלם עמידים וחזקים, כאלו שעבודה משותפת של מספר דיירים כמו בישול או טיגון בתוך חלל צפוף, לא תשפיע על המראה שלהם, גם לאחר שיחלפו שנים רבות. לעצב מטבח קטן הוא אומנות של ממש, כאשר אנחנו ממליצים על יצירת משטחי עבודה "נקיים" מבחינה עיצובית ושימוש בגוונים רגועים שלא יתפסו תשומת לב מיותרת מבחינה ויזואלית. באופן כזה עיצוב מטבח קטנטן יכול להתרחש בצורה מיטבית ולשמש את הדיירים של הבית, כך שבסופו של דבר החדר הקטן אך הכה חשוב הזה, יאפשר שילוב מכשירי חשמל ואביזרים שונים, ליצירת מראה הרמוני, מרווח ומואר.

Call Now Button