עיצוב מטבחים – מטבחים מעוצבים

 

עיצוב מטבחים זו אומנות ולכן חשוב שתתנו למומחים לעשות את העבודה

עבור מי שמחדש את הבית ובפרט את המטבח, מדובר בשינוי משמעותי העומד להתרחש, כזה שישפיע לטובה על כל האווירה ויעניק משמעות חדשה להתנהלות היום-יומית. המטבח הינו החדר הכי חשוב בבית, לכן כאשר הוא לובש צורה חדשה הוא גם משנה "על הדרך" הרבה מאוד הרגלים, במיוחד אלו שהשתרשו בשל צורתו של המטבח הקודם. אנחנו ב Scumpi מקפידים על עיצוב מטבחים תוך ביצוע התאמה המקסימלית בין הצרכים של הדיירים אל המטבח החדש שאנחנו מייצרים עבורם. התאמה כזו רלוונטית בכל אחד ואחד מחלקי המטבח: החל מארונות בגודל המתאים, דרך מגירות ברוחב נוח המשרת את החפצים הקיימים ועושה מקום לחדשים ועד לכל חזון אחר של הדיירים, שאנחנו בחפץ לב מגשימים. מטבחים מעוצבים הוא תחום ההתמחות שלנו ואנחנו פה להגשים לכם את החלום.

עיצוב מטבחים - מטבחים מעוצבים

מטבחים מעוצבים של Scumpi הם שילוב של דמיון יחד עם נגרות ברמה הגבוהה ביותר

אם תשאלו אדם העומד בפני שיפוץ "איך אתה מדמיין את המטבח החדש שלך", סביר להניח שבחלק מן המקרים תקבלו תשובה ספקנית, של אנשים שאינם מאמינים כי גם בבית ישן ניתן להקים מטבח מפואר ויפהפה. הפרויקטים של עיצוב מטבחים שבהם אנחנו לוקחים חלק, מבוצעים בבתים מגוונים מאוד בעלי מאפיינים שונים בתכלית זה מזה. אלו יכולים להיות דירות יוקרה בבניינים רבי קומות, כמו גם בתי קרקע עם חצר ענקית – ולפעמים זו דירה קטנטונת בעלת כמה עשרות מטרים רבועים בלבד, שגם בה אנחנו מצליחים לייצר מטבח מעוצב למשעי.

כיצד עיצוב מטבחים בא לידי ביטוי, או – איך עוברים מהחזון למציאות?

בכל דירה שבה אנחנו ב Scumpi נכנסים, תמיד נמצה את הפוטנציאל של חדר המטבח ונראה כיצד החלום של בני הבית יכול להפוך לארונות יפהפיים, דלתות מעוצבות, מגירות שימושיות והכל בגוונים שבעלי הבית דמיינו שהכי יתאימו עבורם. נגרות איכותית עבור מטבחים מעוצבים היא זו שסוגרת את המעגל, כאשר הלקוח מקבל את המוצר שלו, ורואה כיצד המטבח שראה בעיני רוחו מיוצר בפועל אצלנו בסדנה ואיך הצורות והגוונים משתלבים לכדי חדר אחד הרמוני ומסוגנן.

מהם הדגשים של עיצוב מטבחים מקצועי?

כמספר הלקוחות הקיימים, כן מספר הרעיונות אשר אנחנו מתבקשים לבנות עבורם, לכן חשוב לנו להיפגש עם האנשים שעבורם אנחנו מייצרים מטבחים, להכיר אותם ולדעת היטב מהו המטבח שישרת אותם באופן המיטבי. לקוח שאוהב מטבח כפרי יבקש, ככל הנראה, משטחים בגוונים שקטים וארונות מטבח בעלי אופי קלאסי, בעוד לקוחה אחר יעדיף מטבח מודרני וישים את החדשנות של העיצוב בראש הרשימה. אנחנו כאן בשביל להעניק מענה מיטבי לכולם, לייצר מטבח עם חומרי הגלם המעולים שלנו תוך שאנחנו משלבים את רעיונות העיצוב עם עבודה ברמה הגבוהה ביותר.  אנחנו מקשיבים ללקוחותינו, מבצעים יחד עמם חשיבה משותפת ומלווים אותם יד ביד בתוך תהליך בניית המטבח המושלם עבורם.

Call Now Button